پرسپولیس برای حفظ صدر باید شعبه دوم استقلال را ببرد!


پرسپولیس برای حفظ صدر باید شعبه دوم استقلال را ببرد!

به گزارش رکنا، دو تیم پرسپولیس و هوادار در شرایطی امشب در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم می روند که اگر قرمزها بتوانند برنده از زمین بازی خارج شوند، می توانند صدرجدول را موقتا از...

به گزارش رکنا، دو تیم پرسپولیس و هوادار در شرایطی امشب در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف هم می روند که اگر قرمزها بتوانند برنده از زمین بازی خارج شوند، می توانند صدرجدول را موقتا از استقلال پس بگیرند.

جالب است بدانید که هوادار به شعبه دوم استقلال معروف است چراکه مالکین این مجموعه در لیگ بیستم اسپانسر باشگاه استقلال بودند و از طرف دیگر تا قبل از حضور مسعود شجاعی، رضا عنایتی، ساکت الهامی و محمود فکری به عنوان 3 سرمربی قبلی این تیم استقلالی بودند.

در بین بازیکنان فعلی هوادار، داریوش شجاعیان، آرشا شکوری، بابک مرادی و امین قاسمی نژاد سابقه حضور در استقلال را دارند و طبیعتا آنها انگیزه زیادی دارند تا با متوقف کردن پرسپولیس بتوانند به قهرمانی استقلال کمک کنند.

شجاعی از زمانی که هدایت هوادار را برعهده گرفته است این تیم نتایج خیلی خوبی کسب کرده است و باید دید آیا شاگردان او می توانند امشب هم نتیجه مناسبی برابر پرسپولیس کسب کنند یا نه.


پرسپولیس برای حفظ صدر باید شعبه دوم استقلال را ببرد!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کیفیت «قابل قبول» هوای پایتخت