مدیرعامل ایران خودرو: بگذارید پژو پارس 6 ماه دیگر هم آدم بکشد!


مدیرعامل ایران خودرو: بگذارید پژو پارس 6 ماه دیگر هم آدم بکشد!

به گزارش رکنا، یک فایل صوتی که تاریخ آن مشخص نیست در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در این فایل علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو خطاب به علی کریمی فیروزجایی، عضو هیات رئیسه مجلس می...

به گزارش رکنا، یک فایل صوتی که تاریخ آن مشخص نیست در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در این فایل علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو خطاب به علی کریمی فیروزجایی، عضو هیات رئیسه مجلس می گوید: آقای کریمی، من مدیون شما هستم و خودم را مطیع محض شما می‌ دانم.

وی در ادامه به کریمی فیروزجایی می گوید: بحث باشگاهی که فرمودید، کاملا درست است. صفر تا صد هزینه‌ های باشگاه پینگ‌ پنگ و هر تیمی که شما معرفی کنید در شهرستان بابل (حوزه انتخابیه علی کریمی فیروزجایی) با ایران‌ خودرو است و وظیفه من است که هزینه های آن را پرداخت کنم.

وی در ادامه می گوید: طبق اعلام سازمان استاندارد، پژو پارسی که در بابل تولید می شود تا 31 تیر ماه قابل شماره گذاری است. شهرستان بابل بعد از تبریز، باید به قطب دوم تولید سورن تبدیل شود و حتما می شود و اقدامات اولیه آن صورت گرفته است، اما ما باید تا دی ماه پژو پارس تولید کنیم. خواهش می کنم به این برادرانی که چهار تا کتاب قانون مقابل خود گذاشته اند، بگویید که قانون اساسی می گوید باید کالای ارزان قیمت تحویل مردم بدهید. این قانون نیست؟ اما سخن استاندارد قانون است؟

عظیمی در ادامه می گوید: اگر واقعا پژو پارس تا امروز آدم کشته است، بگذارید 6 ماه دیگر هم بکشد. 247 هزار نفر ثبت نام کردند. شما جواب مردم را چه می دهید؟

وی در ادامه می گوید: اولویت ما افزایش کارگر و سه شیفت کردن تولید خودرو در بابل (حوزه انتخابیه علی کریمی فیروزجایی) است. ایران‌ خودرو در فروش هر خودرو بین 26 تا 92 میلیون تومان ضرر می‌ کند.

به گزارش رکنا، 15 ماه از ثبت نام متقاضیان خودروهای پژو پارس که تعهد سامانه یکپارچه فروش خودرو برای تحویل خودرو به آنها پاییز و زمستان 1402 بوده است، می گذرد. تولید این خودرو سال گذشته از سوی سازمان استاندار متوقف شد و پس از آن با رایزنی هایی که انجام شد، تداوم تولید پژو پارس برابر قانون و مشروط به نتایج آزمون شد و رئیس سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: چنانچه این خودرو بتواند استاندارهای بین‌ المللی مدنظر را پاس کند، تولید آن مانعی ندارد.


مدیرعامل ایران خودرو: بگذارید پژو پارس 6 ماه دیگر هم آدم بکشد!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حمله مسلحانه به 2 کارمند گمرک سیستان و بلوچستان + جزییات