3 نفر از کارکنان وابسته به شهرداری شاهرود دستگیر شدند


3 نفر از کارکنان وابسته به شهرداری شاهرود دستگیر شدند

به گزارش رکنا، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در اجرای دستورالعمل رئیس قوه قضاییه در رابطه بانظارت بر عملکرد ضابطان، به دادستان‌های عمومی و انقلاب استان دستور داده شد تا...

به گزارش رکنا، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در اجرای دستورالعمل رئیس قوه قضاییه در رابطه بانظارت بر عملکرد ضابطان، به دادستان‌های عمومی و انقلاب استان دستور داده شد تا برای حفظ حقوق عامه و اجرای مفاد آن شیوه‌نامه تشدید نظارت‌ها را از مراجع امنیتی مطالبه کنند.

وی افزود: در همین راستا دو نفر از کارکنان و یک نفر از کارکنان شرکت وابسته به شهرداری شاهرود دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب آن شهرستان معرفی و پس از تشکیل پرونده قضایی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

حجت‌الاسلام اکبری خاطرنشان کرد : صیانت از حقوق عامه از مطالبات صحیح مردم از دستگاه قضایی است که تحقق این مهم، به عنوان یکی از اهداف دستگاه قضایی استان سمنان است و با این نوع جرایم برخورد سخت و عبرت آموز خواهد شد و چنانچه نتایج حاصل از رسیدگی به این پرونده منع انتشار نداشته باشد به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.


3 نفر از کارکنان وابسته به شهرداری شاهرود دستگیر شدند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

از زیبایی اعماق جنگلهای هیرکانی لذت ببریم