سرقت احشام به روش بیهوشی چوپان‌ها در اسدآباد


سرقت احشام به روش بیهوشی چوپان‌ها در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف چهار فقره سرقت احشام و دستگیری دو نفرسارق بومی که از طریق تعارف آبمیوه‌های خواب‌آور به چوپان گله‌ها، اقدام به سرقت دام‌ها در سطح مراتع می‌کردند، خبر داد.

سرقت احشام به روش بیهوشی چوپان‌ها در اسدآباد

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ مصیب شاه‌ملکی در این رابطه اظهار کرد: به‌تازگی در پی وقوع چهار فقره سرقت احشام از چوپان گله‌ها که در سطح مراتع و چراگاه روستا‌های تابعه در حال تعلیف به گوسفندان بودند، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با ورود عوامل پلیس آگاهی به صحنه‌های سرقت احشام و پرس‌وجو از چوپان گله‌ها، مشخص شد دو نفر با یک‌دستگاه پژوپارس سفید رنگ به چوپان و نگهبان گله‌ها نزدیک و پس از جلب اعتماد و تعارف آبمیوه‌هایی که از قبل با دارو‌های خواب‌آور مسموم شده بود، آنها را بیهوش کرده و در اقدامی برق‌آسا تعدادی از گوسفندان را به سرقت می‌بردند.

شاه‌ملکی با اشاره به جمع‌آوری سرنخ‌های لازم گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی لازم دو نفر از سارقان بومی احشام شناسایی شده و تصاویر آنها در اختیار دامداران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی کامل سارقان، مخفیگاه آنها مشخص شد و با هماهنگی مراجع قضایی در یک اقدام ضربتی دستگیر و به مقرپلیس آگاهی منتقل شدند.

شاه‌ملکی با اشاره به مواجهه آنها با شواهد و قرائن موجود و همچنین بازجویی فنی به انجام چهار فقره سرقت احشام به تعداد ۲۰ رأس به شیوه و شگرد فوق یادآورشد: متهمان به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسبت روانه زندان مرکزی همدان شدند. / ایسنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد محشر 19 خرداد