شرایط فروش دیما: کشنده، کامیون و کامیونت – اردیبهشت 1403


شرایط فروش دیما: کشنده، کامیون و کامیونت – اردیبهشت 1403

دیما دیزل، شرایط فروش محصولات کشنده، کامیون و کامیونت خود را اعلام کرد. کشنده دیما، بازتولید شده از کشنده جک K7 است. دیما در اصل نسخه چینی آکتروس نسل چهارم MP4 محسوب می‌شود. آنچه در این مطلب می‌خوانید: پیش فروش غیر قطعی کشنده دیما – اردیبهشت...

دیما دیزل، شرایط فروش محصولات کشنده، کامیون و کامیونت خود را اعلام کرد. کشنده دیما، بازتولید شده از کشنده جک K7 است. دیما در اصل نسخه چینی آکتروس نسل چهارم MP4 محسوب می‌شود.

پیش فروش غیر قطعی کشنده دیما – اردیبهشت ۱۴۰۳

دیما دیزل شرایط پیش فروش کشنده خود را اعلام کرد. در این پیش فروش کشنده HT-490 با کولر درجا در تاریخ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ و یا تا زمان تکمیل طرفیت از طریق نمایندگی‌های گروه مایان عرضه می‌شود. این طرح فروش غیر قطعی و با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۳ است:

مدل خودرو مبلغ پیش پرداخت (علی الحساب) سود مشارکت سود انصراف جریمه تأخیر زمان تحویل
کشنده دیما HT-490 با کولر درجا ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ۲۰ درصد ۱۷ درصد ۱۲ درصد سالانه هفته سوم و چهارم مرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش کشنده دیما – اسفند ۱۴۰۲

دیما دیزل شرایط پیش فروش کشنده خود را اعلام کرد. این طرح فروش غیر قطعی و با موعد تحویل ۳ ماه کاری به مشتریان ارائه می‌شود:

شرایط فروش کشنده، کامیون و کامیونت دیما – دی ۱۴۰۲

دیما دیزل شرایط فروش اقساطی کشنده، کامیون ۱۹ تن و کامیونت ۹ و ۶ تن خود را اعلام کرد. این طرح فروش لیزینگی با اقساط ۲۴ ماهه و با موعد تحویل ۱۵ روز کاری به مشتریان ارائه می‌شود:

شرایط فروش کشنده، کامیون و کامیونت دیما – دی ۱۴۰۲

دیما دیزل شرایط فروش اقساطی کشنده، کامیون ۱۹ تن و کامیونت ۹ و ۶ تن خود را اعلام کرد. این طرح فروش لیزینگی با اقساط ۶۰ ماهه و با موعد تحویل ۲۰ روز کاری به مشتریان ارائه می‌شود:

برچسب ها
طرح فروش کشنده

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وزیر صمت، خط تولید گیربکس شش سرعته را افتتاح می‌کند