لیست نکونام استقلال برای فصل بعد


لیست نکونام استقلال برای فصل بعد

استقلال شانس قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری استراتژی خود را برای فصل جدید بازی ها مشخص کرد.

در حالی که در ابتدای فصل باشگاه به دلیل ناکامی در جذب بازیکن موثر گفته بود، در صورت چهاردهمی هم از کادر فنی حمایت خواهد کرد اکنون استقلال با جواد نکونام در صدر جدول بازی های لیگ برتر قرار دارد و شانس اول قهرمانی به حساب می آید.

نکونام که این فصل بارها و بارها تیمش را تحسین کرده بود، در پایان بازی با فولاد هم گفت: بازیکنان فعلی اش را می خواهد و آنهایی که قراردادشان تمام شده است، باید با باشگاه تمدید کنند. البته به شرطی که نخواهند اردوی تیم را ترک کنند.

او در این باره گفت: « یک بدهی باشگاه به بازیکنان از سال قبل دارد، منتظریم کار جابه‌جایی این پول انجام شود تا بازیکنانی که برای تسویه حساب می‌روند درباره تمدید قراردادشان صحبت شود. تمام بازیکنانی که در تیم ما هستند قطعاً همه آنها به خاطر مردانگی که کردند در تیم می‌مانند، مگر اینکه بازیکنی بخواهد جدا شود.»

لیست نکونام استقلال برای فصل بعد

باشگاه استقلال فصل بعد به دنبال حضور در لیگ قهرمانان آسیا می تواند یک بازیکن جدید دیگر بگیرد. همچنین مصدومیت بازیکنانی چون مهدی مهدی پور و کوین یامگا به آبی ها فرصت می دهد که مهره های جدید به خدمت بگیرند. از سویی شاید یکی، دو بازیکن استقلال در پی جدایی باشند.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درخواست تحویل کودک ایرانی مبتلا به اوتیسم از دانمارک