رشیدی کوچی: 8درصد از 92 درصد بزرگتر شده!


رشیدی کوچی: 8درصد از 92 درصد بزرگتر شده!

«نگاهم بر این است که طرح صیانت در روز آخر مطرح نخواهد شد و تنها در دستور کار قرار گرفت. یک عده در کشور به این نتیجه رسیدند که هر چقدر مردم ناراضی‌تر باشند، کمتر پای صندوق می‌آیند و این امر به نفع آن‌ها است.»

چند هفته‌ای است که باز هم خبرهایی مبنی بر در دستور کار قرار گرفتن طرح صیانت به گوش می‌رسد، اما این بار با نام، رنگ و طرح جدید.

به گزارش جماران، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس گفت: نگاهم بر این است که طرح صیانت در روز آخر مطرح نخواهد شد و تنها در دستور کار قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که برانگیختن حساسیت و سماجت یا لجاجت با مردم از کجا نشات می‌گیرد؟ گفت: علتش این است که ۸ درصد از ۹۲ درصد بزرگتر شده است!

وی ادامه داد: یک عده در کشور به این نتیجه رسیدند که هر چقدر مردم ناراضی‌تر باشند، کمتر پای صندوق می‌آیند و این امر به نفع آن‌ها است، این اتفاق نیز در انتخابات مجلس افتاد و این دستاورد را برای ریاست جمهوری تقویت می‌کنند.

رشیدی کوچی در واکنش به این سوال که مشارکت ۸ درصد برای هر دولتی می‌تواند نکته منفی باشد اما چرا برخی آن را حماسه خواندند، گفت: به نظر من آن حماسه‌ای که از آن نام بردند برای دولت اتفاق افتاد، چرا که به هدف خود رسیدند و این مسیر را برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌ریزی می‌کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در پاسخ به این سوال که آیا مجلس دوازدهم این قدرت را دارد که رو به روی برخی تصمیمات بایستد، گفت: من خیلی امیدی ندارم. شاید تک صداهایی وجود داشته باشد اما با ترکیبی که وارد مجلس دوازدهم شدند، جبهه‌ی تندرو تقویت خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟