در صورت کسب 3 پیروزی در بازی‌های آینده:/ خیز نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی


در صورت کسب 3 پیروزی در بازی‌های آینده:/ خیز نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی

جواد نکونام در صورت کسب سه پیروزی در بازی‌های آینده لیگ رکورد فرهاد مجیدی را خواهد شکست.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فرهاد مجیدی در فصل 01-1400 با 68 امتیاز به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید و این در حالی است که استقلال تحت هدایت جواد نکونام در صورت پیروزی در سه پیروزی آینده با 69 امتیاز به عنوان قهرمانی خواهد رسید و رکورد مجیدی شکسته خواهد شد!

استقلالی‌ها تحت هدایت فرهاد مجیدی قهرمانی بدون شکست را تجربه کردند و در آن فصل با 19 برد و 11 تساوی توانستند 68 امتیاز کسب کنند و به عنوان قهرمانی لیگ برسند، در آن فصل پرسپولیس با 63 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت اما در این فصل رقابت سنگین‌تری بین استقلال و پرسپولیس در جریان است و سرخوپوشان با کسب 4 امتیاز از 9 امتیاز موجود به امتیاز خود در فصل 01-1400 خواهند رسید.

استقلال تحت هدایت جواد نکونام با 17 پیروزی و 9 تساوی در حال حاضر 60 امتیازی است و در صورت کسب پیروزی در 3 مسابقه آینده به 20 پیروزی در یک فصل می‌رسد و با عبور از امتیاز تیم فرهاد مجیدی در آن فصل تعداد پیروزی بیشتری هم کسب خواهد کرد و یک رکورد فوق‌العاده را در فوتبال ایران ثبت خواهد شد.

در صورت کسب 3 پیروزی در بازی‌های آینده:/ خیز نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی

با توجه به رقابت شدیدی که بین استقلال و پرسپولیس ایجاد شده حتی تساوی هم ممکن است قهرمانی را از هرکدام از تیم‌ها بگیرد و دو تیم با تمرکز و جدیت تمام برای کسب پیروزی در هر 3 مسابقه به میدان خواهند آمد و رسیدن به امتیاز 69 و 68 توسط استقلال و پرسپولیس دور از انتظار نخواهد بود.

جواد نکونام در اولین فصل حضورش در استقلال می‌تواند علاوه بر قهرمانی رکوردهای منحصر به فردی را در تاریخ باشگاه استقلال ثبت کند و شروعی فوق‌العاده را با این تیم تجربه کند و با رزومه‌ای شگفت‌انگیز برای فصل آینده خود تصمیم بگیرد.

البته بعید است که آبی‌ها در این مقطع حساس به رکوردشکنی و عناوین فردی فکر کنند و تمام تمرکز آنها به کسب امتیازات در کنار نیم‌نگاهی به بازی‌های پرسپولیس باشد و قهرمانی در لیگ برتر بالاترین اولویت نکونام و شاگردانش باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شجاع در تراکتور ماندنی شد