شرایط مزایده اینترنتی جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد + زمان و نحوه ثبت نام


شرایط مزایده اینترنتی جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد + زمان و نحوه ثبت نام

شرکت ایران خودرو از طریق برگزاری یک مزایده عمومی اینترنتی، تعدادی از خودروهای سواری آسیب دیده و دچار تصادف شرکت امداد خودرو ایران را به فروش می‌رساند. این رویداد به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد تا فرصتی مناسب برای کلیه علاقه...

شرکت ایران خودرو از طریق برگزاری یک مزایده عمومی اینترنتی، تعدادی از خودروهای سواری آسیب دیده و دچار تصادف شرکت امداد خودرو ایران را به فروش می‌رساند. این رویداد به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد تا فرصتی مناسب برای کلیه علاقه مندان فراهم گردد.

بازه زمانی مقرر برای برگزاری این مزایده عمومی از ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه مورخ 27 اردیبهشت 1403 آغاز شده و تا ساعت 15:00 بعدازظهر روز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ادامه خواهد داشت. کلیه متقاضیان و شرکت کنندگان می بایست در این بازه زمانی نسبت به ارائه پیشنهادات خود اقدام نمایند.

محل برگزاری این رویداد مهم، انبار بدنه ایساکو در جاده قدیم کرج، بزرگراه شهید متوسلیان، سه راهی شهریار به سمت شهریار، دوربرگردان اول به سمت تهران، بعد از سردخانه استقلال، کوچه اول، داخل کوچه سمت چپ، اولین درب انبار می باشد.

نکته بسیار مهم و قابل توجه این است که به منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی افراد و سایت های سودجو، شرکت کنندگان محترم صرفاً می بایست از طریق سایت اینترنتی auction.ikco.ir نسبت به ارائه پیشنهادات قیمتی خود اقدام نمایند.

مبلغ سپرده شرکت در این مزایده برای هر یک از خودروها، دویست میلیون ریال تعیین شده است که امکان پرداخت این مبلغ از طریق درگاه بانکی هوشمند موجود در سامانه اینترنتی و با استفاده از کارت های عضو شبکه بانکی شتاب فراهم می باشد. لازم به ذکر است که این درگاه بانکی هوشمند، صرفاً امکان انتقال وجوه از کارت های متعلق به صاحب اصلی حساب بانکی را دارد و محدودیت های پرداخت نیز طبق ضوابط بانکی اعمال خواهد شد.

شرایط کامل و مشروح این مزایده در وب سایت ایران خودرو به نشانی www.ikco.ir به طور جامع و دقیق درج گردیده است. شرکت در این مزایده و ارائه پیشنهادات قیمتی، به منزله پذیرش و قبول تمامی شروط و تکالیف تعیین شده در اسناد مزایده خواهد بود.

شرکت برگزارکننده این مزایده یعنی گروه صنعتی ایران خودرو در هر مرحله از فرایند مزایده، اختیار کامل در رد یا قبول پیشنهادات را خواهد داشت. لذا شرکت کنندگان محترم می بایست شرایط مزایده را به دقت مطالعه و تایید نمایند تا امکان ادامه روند و شرکت در مزایده برای آنان فراهم گردد.

کلیه مبالغ دریافتی از محل فروش خودروهای موضوع این مزایده، از طریق درگاه بانکی سامانه و یا از طریق حواله بانکی دریافت خواهد شد. هرگونه مالیات، عوارض و حقوق دولتی مربوطه طبق مقررات و قوانین موضوعه بر عهده برندگان مزایده بوده و هزینه برگزاری مزایده نیز باید توسط برندگان پرداخت گردد.

برندگان مزایده ملزم خواهند بود حداکثر تا مهلت تعیین شده در سامانه و پس از اعلام نتایج، نسبت به واریز کامل مبلغ خودرو اقدام نمایند. در غیر این صورت، مطابق با شرایط اعلام شده در مزایده، سپرده شرکت در مزایده بدون انجام هیچگونه تشریفات قضایی یا اداری به نفع برگزارکننده مزایده ضبط خواهد شد و شرکت کننده حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت. لازم به ذکر است که پس از واریز وجه، امکان انصراف وجود ندارد.

این مزایده هیچگونه محدودیتی از لحاظ کد ملی شرکت کنندگان نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات تکمیلی، شرکت کنندگان می توانند به اطلاعیه های اعلام شده در محل برگزاری مزایده مراجعه یا با نماینده شرکت امداد خودرو با شماره تلفن های 09101756468 و 02145542035-36 تماس حاصل نمایند. همچنین شماره تلفن های 44796948 و 44796956 آقای نوری در کلیه مراحل و زمان های برگزاری مزایده و بعد از آن، آمادگی پاسخگویی به مشتریان محترم را خواهند داشت.

قبل از هرگونه اقدام جهت ثبت نام و دریافت اسناد مزایده، تکمیل اطلاعات شخصی در وب سایت esale.ikco.ir الزامی می باشد و در صورت عدم ثبت اطلاعات، امکان شرکت در این مزایده میسر نخواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم