در حاشیه بازی استقلال و فولاد؛/ درگیری که هیچ شخصی متوجه آن نشد!


در حاشیه بازی استقلال و فولاد؛/ درگیری که هیچ شخصی متوجه آن نشد!

در بین دو نیمه بازی استقلال و فولاد بین مربیان دو تیم درگیری رخ دادکه از چشم بسیاری از اهالی رسانه دور ماند.

استقلال در یک بازی سخت موفق شد با تک گل ایمان سلیمی فولاد را شکست دهد و دوباره صدر جدول را پس بگیرد. تک گل استقلال روی کرنر مشکوکی بدست آمد که با اعتراض فولادی ها هم همراه شد. هرچه که بود استقلال به ۳ امتیاز مهم این بازی خانگی دست پیدا کرد و بار دیگر به صدر جدول بازگشت. در بین دو نیمه این بازی اما درگیری بین مربیان دو تیم رخ داد که البته از دید دوربین‌های تلویزیونی پنهان بود.

ماجرا از این قرار بود که سینا شاه‌عباسی مدافع فولاد بعد از پایان نیمه نخست به سمت موعود بنیادی‌فر رفت و نسبت به قضاوت او در چند صحنه معترض شد. در همین بین کیانوش رحمتی مربی استقلال وارد ماجرا شد و به مدافع فولاد اعتراض کرد. حتی شاهدان عینی در صحنه مدعی شدند که دستیار نکونام مدافع فولاد را لمس کرد و خواست او را از صحنه دور کند. در همین حین حسین کعبی مربی فولاد هم وارد ماجرا شد و به دفاع از بازیکن خودی پرداخت.

در حاشیه بازی استقلال و فولاد؛/ درگیری که هیچ شخصی متوجه آن نشد!

درگیری لفظی کعبی با رحمتی تا ورودی تونل هم ادامه داشت و کار نزدیک بود به جاهای باریک بکشد. محمد نوازی دیگر دستیار نکونام بود که در تونل به درگیری اضافه شد و با کعبی به جر و بحث پرداخت. درگیری هایی که البته در حد همان درگیری لفظی و جر و بحث بود و کار به درگیری فیزیکی نکشید.

مربی فولاد معتقد بود صحبت‌های بازیکن این تیم با داور به مربیان استقلال ارتباطی ندارد و آن‌ها نباید دخالت می‌کردند. همین موضوع هم باعث بروز درگیری بین کعبی و رحمتی و نوازی شد ولی خیلی زود این درگیری‌های لفظی به پایان رسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سوسانو چرا زیبا و جوان مانده است !؟ + عکس های خانوادگی و بیوگرافی خانم بازیگر