آمار رگولاتوری از شکایت کاربران اینترنت همراه، ثابت و موبایل


آمار رگولاتوری از شکایت کاربران اینترنت همراه، ثابت و موبایل

ایتنا - آمار شکایت کاربران تلفن همراه و ثابت و اینترنت ثابت و همراه طی سال های ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۲ در گزارش اخیر رگولاتوری اعلام شد.


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آخرین شماره از فصلنامه این سازمان، گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را تا پاییز ۱۴۰۲ منتشر کرد که بخشی از این گزارش به شکایات ثبت شده کاربران از تلفن همراه، تلفن ثابت، پهن باند ثابت و پهن باند سیار مربوط می‌شود.

به گزارش ایتنا از مهر، در آخرین گزارش رگولاتوری، آمار شکایات کاربران طی سال‌های ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۲ گردآوری شده است و بر اساس آن تعداد شکایات ثبت شده تلفن همراه در تابستان سال ۱۳۹۹، ۹۸۱۵ بوده که در پاییز سال ۱۴۰۲ این آمار به ۱۰۳۶۵ رسیده است. آمار شکایت کاربران در خلال سالهای ۹۹ تا ۱۴۰۲ در بیشتر فصول کاهشی و در چند ماه افزایشی بوده است.

همچنین در بخش تلفن ثابت، آمارهای ثبت شده حاکی از آن است که در پاییز سال ۱۳۹۹، ۱۰۹۶۳ مورد شکایت ثبت شده و این تعداد در تابستان سال ۱۴۰۲ به ۲۰۷۹۷ افزایش یافته است.

آمار شکایات مشترکین پهن باند ثابت در تابستان ۱۳۹۹، ۲۱۱۳۶ مورد بوده که این تعداد در پاییز ۱۴۰۲ کاهشی شده و به ۱۳۰۸۸ رسیده است. مقایسه آمار این حوزه طی سالهای ۹۹ تا ۱۴۰۲ نشاندهنده کاهشی بودن روند ثبت شکایت حوزه پهن باند ثابت بوده است.

در بخش پهن باند سیار نیز آمار رگولاتوری حکایت از آن دارد که شکایات مشترکین در پاییز سال ۱۳۹۹، ۳۸۶۲ بوده و پاییز سال ۱۴۰۲ این آمار کاهش یافته و به ۲۴۷۹ رسیده است.

جدول مقایسه آماری شکایات ثبت شده کاربران
آمار رگولاتوری از شکایت کاربران اینترنت همراه، ثابت و موبایل

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گوشی پوکو M6 پلاس 5G با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 در راه است