خداحافظی اوسمار ویرا با بهترین آمار؟


خداحافظی اوسمار ویرا با بهترین آمار؟

برتری مقابل هوادار، کارنامه اوسمار ویرا را به‌عنوان سرمربی سرخپوشان بهتر از قبل کرد و نیز این تیم را در کورس قهرمانی نگه داشت.

برتری مقابل هوادار، کارنامه اوسمار ویرا را به‌عنوان سرمربی سرخپوشان بهتر از قبل کرد و نیز این تیم را در کورس قهرمانی نگه داشت. به‌طور خلاصه باید گفت ویرا در ۱۴ مسابقه لیگی و حذفی هدایت پرسپولیس را بر عهده داشته که حاصل آن ۱۰برد، ۳مساوی و تنها یک شکست ناعادلانه مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر بوده است. طبیعتا حذف مقابل آلومینیوم در ضربات‌پنالتی نیز از نظر فوتبالی جزو مساوی‌های سرخپوشان ثبت خواهد شد. پرسپولیس در این ۱۴مسابقه ۲۵گل به ثمر رسانده و ۸بار هم دروازه این تیم باز شده است. به‌طور مشخص در لیگ برتر پرسپولیس بهترین عملکرد را در نیم‌فصل دوم داشته؛ ۲۹امتیاز از ۱۲بازی همراه با بهترین خط حمله و دفاع. از نظر کیفی هم به جز ۲دیدار مهم با استقلال و سپاهان که به تساوی بدون گل انجامید، تیم ویرا معمولا فوتبال هجومی و قابل‌قبولی بازی کرده است.

خداحافظی اوسمار ویرا با بهترین آمار؟

همه اینها یعنی امروز یک مربی در حال رقم زدن بخشی از تاریخ پرسپولیس است و آماری در حد مقبول‌ترین مربیان ادوار باشگاه به ثبت رسانده اما شاید همه اینها منجر به ادامه حضور ویرا روی نیمکت قرمزها نشود. در حقیقت سرنوشت مرد برزیلی مشخص نیست و مخصوصا بعد از کنار رفتن پرسپولیس از جام‌حذفی، می‌توان گفت ارتباط زیادی با جایگاه پایانی قرمزها در لیگ برتر دارد. این اواخر زیاد از زبان پیشکسوتان پرسپولیس شنیده‌ایم که قرارداد اوسمار تنها درصورت قهرمانی باید تمدید شود. اگر سیاست باشگاه هم همین باشد و در نهایت سرخپوشان به جایگاهی بهتر از دومی نرسند، احتمالا شاهد یکی از عجیب‌ترین قطع همکاری‌های تاریخ فوتبال ایران خواهیم بود؛ وداع با مردی که تا‌کنون روی نیمکت پرسپولیس به‌طور میانگین از هر بازی 2.35امتیاز کسب کرده است!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ادعای تازه و بحث‌برانگیز درباره سقوط بالگرد رئیسی