حال خوش فروزان پس از استقلال (عکس)


حال خوش فروزان پس از استقلال (عکس)

دروازه‌بان ذوب‌آهن عملکرد مطمئنی در جریان پیروزی تیمش مقابل پیکان داشت.

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان رضا عنایتی در ۶ مسابقه پیاپی نمایش هجومی خوبی داشتند و حملات زیادی به وجود آوردند که نتیجه آن زدن ۷ گل در ۵ بازی بود، اما آنها در جدال اخیرشان مقابل ذوب‌آهن نتوانستند دروازه محسن فروزان را باز کنند و هم‌تیمی سابق سرمربی پیکان سد راه او شد.

محسن فروزان که هفته گذشته با وجود دریافت گل مقابل استقلال عملکرد قابل قبولی بر جای گذاشته بود، در دیدار برابر پیکان هم بازی مطمئن و بدون نقصی ارائه داد تا سه امتیاز حساس را ورزشگاه فولادشهر به دست بیاورند و به رده هشتم جدول صعود کنند.

این دروازه‌بان با تجربه که در نیم‌فصل از گل‌گهر سیرجان به ذوب‌آهن اضافه شد، در دیدارهای دور برگشت عملکرد مطمئنی داشت و واکنش‌های درخشانی به ویژه در جدال‌های بزرگ مقابل استقلال و پرسپولیس به نمایش گذاشت که این هفته هم برابر پیکان مقابل شوت‌ها و ارسال‌های حریف بدون نقص ظاهر شد و توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

حال خوش فروزان پس از استقلال (عکس)

فروزان هفته آینده باید همراه با ذوب‌آهن مقابل فولاد خوزستان قرار بگیرد؛ تیمی که نقش کلیدی در قهرمانی آن در جام حذفی داشت و دوران موفقی را در کنار جواد نکونام سپری کرده بود ولی حالا باید به دنبال موفقیت با سبزپوشان اصفهانی در اهواز باشد.

عکس: حامد عراقی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آمار و احتمال پیشبینی می‌کند:/ پرسپولیس 70 درصد قهرمان لیگ برتر!