استقلال نلغزد تا پرسپولیس مجازاتش نکند!


استقلال نلغزد تا پرسپولیس مجازاتش نکند!

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که قرمز پوشان به راحتی از پس استقلال خوزستان بر می‌آیند.

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که قرمز پوشان به راحتی از پس استقلال خوزستان بر می‌آیند.

تنها سه هفنه باقی مانده تا قهرمان بیست و سومین دوره از لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شود. استقلالی ها با یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارند و پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که قرمز پوشان تا آخرین لحظه برای کسب ۳ امتیاز کامل مسابقات و لغزش رقیب تلاش خواهند کرد. در ادامه متن کامل مصاحبه با اردلان آشتیانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس را می خوانیم؛

*پرسپولیس و استقلال هر دو در کورس قهرمانی هستند و هیچ کدام قصد کوتاه آمدن ندارند، بازی های باقیمانده را چطور ارزیابی می کنید؟

از این هفته هر بازی برای پرسپولیس حکم یک فینال را دارد، تیم مقابل فرقی نمی کند و باید همه حریفنش را شکست دهد و سه امتیازها را کسب کند تا از کورس قهرمانی جا نماند.استقلال خوزستان حریف آینده پرسپولیس هم که خطر سقوط را احساس می کند صددرصد بازی بسته و فیزیکی را ارایه خواهد داد تا با گرفتن امتیازخودش را از مهلکه تیمهای سقوط کننده نجات دهد. استقلال ننیز چنین شرایطی دارد، بازی با نساجی در قائمشهر راحت نیست و استقلالی ها نیز با تیمی بازی دارند که نمی خواهد سقوط کند و با تمام وجود در زمینش برای بردن بازی خواهد کرد، پرسپولیس باید بازی های خودش را ببرد و منتظر باشد که استقلال بلغزد، اگر استقلال بخواهد امتیازی از دست بدهد، شاید همین بازی با نساجی باشد.

استقلال نلغزد تا پرسپولیس مجازاتش نکند!

*استقلال خوزستان در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته و با تیم دور رفت تغییر زیادی کرده است

درسته اما استقلال خوزستان بهترین مدافع میانی اش یعنی "اندونگ "را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد که این غیبت مرکز دفاع تیم اهوازی را آسیب پذیر می کند.اندونگ بازیکنی است که هم خوب گل می زد هم در دفاع یک مهره کلیدی است. از طرفی آقایی پور در خط حمله بازیکنی است که خط دفاع پرسپولیس باید حواسش به او باشد. استقلال در هفته های اخیر نتایج بهتری را کسب کرده است اما بردهای آنها بسیار خفیف و قاطعانه نیست، اما بدون شک آنها برای کسب امتیاز به زمین می آیند و بازی راحتی نخواهد بود.

*نقطه قوت و ضعف پرسپولیس را در این بازی چه می دانید؟

به نظرم ترابی و اورونوف می توانند به عنوان وینگرهای پرسپولیس برگ برنده های تیم خود مقابل استقلال خوزستان باشند چرا که از قدرت گلزنی بالایی برخوردار هستند و بازیکنان دیگر آنها را به خوبی تغذیه می‌کنند.
مدافعان کناری پرسپولیس خیلی فضا می دهند . وقتی آنها از جریان بازی خارج می شوند این وظیفه هافبک‌های دفاعی مثل ریگی است که پوشش لازم را در کناره ها بدهد که البته این کار را کمتر از ریگی می بینیم. با این وجود من خیلی خوشبینم که زور استقلال خوزستان به پرسپولیس نمی رسد و با توجه به قدرت پرسپولیس خصوصا در خلق موقعیت نمی تواند مقابل حملات فراوانش ایستادگی کند .استقلال خوزستان زمانی خوب بازی می کند که بتواند بازی مالکانه ارائه بدهد اما این تیم قادر به ارایه بازی مالکانه مقابل پرسپولیس نیست چون اگر بخواهد چنین سبکی ارایه دهد نابود خواهد شد .در بازی رفت هم اگر مقابل پرسپولیس مساوی گرفت به زمین بد برمی گشت که دو تیم رو به توپ‌های هوایی آوردند و شرایط به گونه ای شد که بازی با تساوی تمام شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قلب‌تپنده مس‌رفسنجان: نصف آبی، نصف نارنجی!