ترکیب احتمالی سپاهان برای صعود به نیمه‌نهایی


ترکیب احتمالی سپاهان برای صعود به نیمه‌نهایی

سپاهانی‌ها امروز برای صعود به مرحله نیمه نهایی تلاش خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان امروز در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ملوان خواهد رفت و ژوزه مورایس با توجه به تمریناتی که این تیم در هفته گذشته پشت سر گذاشت بازیکنانش را برای این دیدار حساس به میدان خواهد فرستاد.

در خط دروازه پیام نیازمند گلر ملی‌پوش سپاهان قرار خواهد گرفت و در این مسابقه به دنبال اولین‌ کلین‌شیت خود در جام حذفی خواهد بود، سپاهانی در بازی با شمس‌آذر از نیما میرزازاد استفاده کردند و پیام نیازمند در بازی با استقلال ملاثانی نتوانست دروازه خودش را بسته نگه دارد.

به احتمال زیاد خط دفاع سپاهان را سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضاییان و آریا یوسفی تشکیل خواهند داد، مورایس با بازگشت دانشگر به خط دفاعی استحکام و قدرت‌ سرزنی خط دفاعش را بالاتر خواهد برد و سیاوش یزدانی که در هفته‌های اخیر نمایش خوبی داشته در کنار او حضور پیدا خواهد کرد، رامین رضاییان مدافع راست ملی‌پوش این تیم پس از یک بازی نیمکت‌نشینی مجدد در ترکیب حضور پیدا خواهد کرد و آریا یوسفی با عملکرد خوبی که در آخرین مسابقه داشته جانشین میلاد زکی‌پور مصدوم خواهد شد.

خط هافبک تیم سپاهان شرایط مبهمی دارد و باید دید مورایس با چه تفکری وارد زمین خواهد شد، به نظر می‌رسد که دابو و محمد کریمی دو بازیکنی هستند که مورایس قطعا آنها را درون زمین قرار خواهد داد تا از این زوج مثل دیگر مسابقات در این مسابقه هم بهره ببرد اما ضلع سوم خط هافبک سپاهان چند گزینه جذاب را در دسترس مورایس قرار داده است، امید نورافکن، محمدجوان حسین‌نژاد یا رضا اسدی بازیکنان هستند که بنا به سلیقه و برنامه‌های تاکتیکی سرمربی پرتغالی در زمین حضور پیدا خواهند کرد که استفاده از اسدی در این مسابقه قابل پیش‌بینی‌تر خواهد بود.

در خط حمله این تیم 3 بازیکن حضور پیدا خواهند کرد، فرشاد احمدزاده در پست وینگر راست و رضا شکاری در سمت چپ به میدان خواهند رفت و آقای گل این تیم شهریار مغانلو در نوک‌پیکان خط حمله حضور پیدا خواهد کرد، با توجه به عملکرد خوب کاوه رضایی در بازی هفته گذشته به نظر می‌رسد او در جریان مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان خواهد آمد.

ترکیب احتمالی سپاهان در این مسابقه شرح زیر خواهد بود:
پیام نیازمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، آریا یوسفی، برایان دابو، محمد کریمی، رضا اسدی، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

باران هم مانع نشد/ استقبال تماشایی از مانشافت در کمپ آدیداس (عکس)