تریلر و سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Shadows رسما منتشر شد [تماشا کنید]


تریلر و سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Shadows رسما منتشر شد [تماشا کنید]

در خبری خوش برای گیمرها، شب گذشته یوبی‌سافت با انتشار تریلری از بازی Assassin’s Creed Shadows به صورت رسمی رونمایی کرد. همچنین زمان عرضه این بازی و سیستم مورد نیاز آن اعلام شده است. گیمرها در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) می‌توانند نسبت به دانلود و...

در خبری خوش برای گیمرها، شب گذشته یوبی‌سافت با انتشار تریلری از بازی Assassin’s Creed Shadows به صورت رسمی رونمایی کرد. همچنین زمان عرضه این بازی و سیستم مورد نیاز آن اعلام شده است. گیمرها در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) می‌توانند نسبت به دانلود و اجرای این بازی اقدام کنند. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.

یوبی‌سافت اولین تریلر از جدیدترین نسخه‌ Assassin’s Creed با‌ نام Shadows را منتشر کرد. پیش‌تر شایعاتی درمورد جزئیات این بازی با اسم رمز Assassin’s Creed Red در شبکه‌های اجتماعی فاش شده‌ شده بودند.

acs-2.jpg

باتوجه به تریلر Assassin’s Creed Shadows، داستان این بازی در کشور ژاپن و با محوریت دو شخصیت سامورایی یاسوکه و نائوئه جریان دارد. یوبی‌سافت در کنار Shadows مشغول توسعه‌ی دو نسخه‌ی دیگر از سری بازی‌های Assassin’s Creed با نام Codename Hexe و Jade است.

اطلاعاتی از بازی Assassin’s Creed Codename Hexe دردسترس نیست؛ اما یوبی‌سافت به‌طور رسمی در گیمزکام از بازی موبایلی Assassin’s Creed Jade رونمایی کرد. گیمرها می‌توانند یکی از سه نسخه استاندارد، Gold و Ultimate بازی Assassin’s Creed Shadows را خریداری کنند.

نسخه استاندارد با برچسب قیمتی ۶۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود. اما نسخه گلد با قیمت ۱۰۹.۹۹ دلار فروخته می‌شود و محتوای بازی پایه و دو بسته الحاقی و یک مأموریت اضافی و سه روز دسترسی زودتر به بازی را داراست. نسخه آلتیمیت ۱۲۹.۹۹ دلاری نیز در کنار تمام محتویات نسخه طلایی شامل Ultimate Pack می‌شود.

سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Shadows

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Shadows :

  • سیستم عامل: نگارش 64 بیتی ویندوز 10
  • پردازنده: AMD Ryzen5 1600 یا Intel i7-4790
  • کارت گرافیک: AMD RX 570 4GB یا Nvidia GTX 1060 6GB
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • حافظه آزاد: 100 گیگابایت

سیستم پیشنهادی بازی Assassin’s Creed Shadows :

  • سیستم عامل: نگارش 64 بیتی ویندوز 11
  • پردازنده: Intel i7-8700k یا AMD Ryzen5 3600
  • کارت گرافیک: Nvidia GTX 2070 8GB یا AMD RX 5700XT 8GB
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • حافظه آزاد: 100 گیگابایت

بازی Assassin’s Creed Shadows قرار است در ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) سال جاری روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و S عرضه شود. در انتها از شما دعوت می‌شود ویدیوی مربوط به تریلر گیم پلی این بازی را تماشا کنید:


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییرات سبک زندگی ممکن است روند آلزایمر را آهسته‌تر کند