برگزاری جشنواره ورزش های اکشن و ماجراجویی گراند اسکیت تور بریکس در روسیه


برگزاری جشنواره ورزش های اکشن و ماجراجویی  گراند اسکیت تور  بریکس در روسیه

در سال 2023، "گراند اسکیت تور" به بزرگترین رویداد ورزشی روسیه از نظر جغرافیای شرکت کنندگان تبدیل شد و نمایندگانی از 41 کشور را در مرکز مسکو گرد هم آورد.

جشنواره ورزش های اکشن و ماجراجویی "گراند اسکیت تور" ( Grand Skate Tour) کشورهای عضو بریکس اوایل ماه ژوئن 2024 در نیژنی نووگورود روسیه برگزار خواهد شد.
نشست وزرای خارجه کشورهای بریکس اوایل ژوئن در نیژنی نووگورود برگزار می شود. به افتخار این رویداد، جام اسکیت بریکس توسط Grand Skate Tour برگزار می شود که شامل، مسابقات اسکیت بورد، اسکوتر و ورزش های غلتکی بین ورزشکاران حرفه ای از کشورهای عضو بریکس و علاقمندان خواهد بود. هر کسی می تواند مهمان این رویداد شود.
اکنون 5 سال است که نیژنی نووگورود به طور مرتب توجه طرفداران اسکیت بورد و ورزش های غلتکی را از سراسر جهان به خود جلب کرده است. در اینجا بود که در سال 2019 اولین مسابقات قهرمانی قاره ای تحت نظارت فدراسیون بین المللی اسکیت برگزار شد و در سال 2021 قالب جدیدی از جشنواره رولر و اسکیت بردینگ Grand Skate Tour متولد شد که در خارج از کشور به شهرت رسید.
از زمانی که اولین جشنواره "گراند اسکیت تور" در سال 2021 برگزار شد، تغییرات زیادی رخ داده است: نیژنی نووگورود 800مین سالگرد خود را جشن گرفت و تحت بازسازی گسترده ای قرار گرفت و این جشنواره به عنوان یکی از پروژه های اجتماعی در جهان شهرت یافت. مسابقات این جشنواره در مسکو در مرکز نمایشگاهی تجاری و پارک گورکی نیز برگزار شود.
در سال 2023، "گراند اسکیت تور" به بزرگترین رویداد ورزشی روسیه از نظر جغرافیای شرکت کنندگان تبدیل شد و نمایندگانی از 41 کشور را در مرکز مسکو گرد هم آورد.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سرنگونی دو پهپاد اوکراینی در حال پرواز به سوی بلگوراد روسیه