فکر نمی‌کردم اوسمار تیم را جمع کند/ محمدی: سال بعد به لیگ برتر برمی‌گردیم


فکر نمی‌کردم اوسمار تیم را جمع کند/ محمدی: سال بعد به لیگ برتر برمی‌گردیم

مدیرعامل فعلی باشگاه سایپا می‌گوید کار قهرمانی سرخابی‌ها به هفته آخر نمی‌کشد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد محمدی که در مقطعی پست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس را هم در اختیار داشت درباره شرایط این تیم می‌گوید: حقیقتاً بعد از جدایی یحیی فکر نمی‌کردم اوسمار بتواند خیلی در پرسپولیس موفق باشد اما دیدیم که او خوب تیمش را جمع و جور کرد و حالا هم یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی است. نکته حائز اهمیت اینکه پرسپولیس خوب و روان و تماشاگرپسند بازی می‌کند و نمایش‌های خوب و تاکتیکی ارائه می‌دهد.

محمدی درباره کل کل‌های سابقش با پسر خود که هوادار استقلال بود ،می‌گوید: نه، پسرم استقلالی نبود و فقط به‌خاطر مرحوم علی انصاریان که با او دوستی داشت و حتی او را به‌خاطر زیاد دوست داشتن «عمو علی» صدا می‌کرد، در آن مقطع استقلالی شد اما حالا زیاد پیگیر نیست؛ به همین دلیل با پسرم کری ندارم اما خودم پرسپولیسی هستم و دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود.

او درباره جنگ قهرمانی سرخابی هم می‌گوید: از رقابت جالبی هم که به وجود آمده من هم مثل همه هواداران دو تیم لذت می‌برم و از خدا می‌خواهم باز هم تیم محبوبم مثل خیلی از سال‌های اخیر قهرمان شود. به نظرم در دوهفته‌ای که دو تیم سرخابی پیش رو دارند تکلیف تیم قهرمان مشخص خواهد شد و کار به هفته آخر نمی‌کشد.

1710125سایپا را به لیگ برتر برگردانیم.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ستاره بدشانس پرسپولیس در انتظار جشن قهرمانی