رد پای راننده یک نیسان آبی در حمله مسلحانه به خانه شهردار ایذه + عکس


رد پای راننده یک نیسان آبی در حمله مسلحانه به خانه شهردار ایذه + عکس

به گزارش رکنا، مجاهد شیخ با تایید این خبر گفت: با توجه به شرایط حاکم بر شهرداری ایذه و اقداماتی که در راستای مبارزه با مفاسد مالی و اقتصادی در این مجموعه طی یک ماه گذشته آغاز شده، بارها مورد...

به گزارش رکنا، مجاهد شیخ با تایید این خبر گفت: با توجه به شرایط حاکم بر شهرداری ایذه و اقداماتی که در راستای مبارزه با مفاسد مالی و اقتصادی در این مجموعه طی یک ماه گذشته آغاز شده، بارها مورد تهدید قرار گرفتم و سرانجام این تهدید صبحگاه امروز جمعه به اقدام منجر شد و به منزل شخصی من چهار و پنج گلوله توسط افراد ناشناس شلیک شد.

وی افزود: در یکی دو هفته گذشته که به جد پیگیر بررسی پرونده های مفاسد مالی در شهرداری و شورای شهر بودیم توسط یک نیسان آبی بارها مورد تهدید واقع شدم که صبح امروز به منزل شخصی من در خیابان شهید صدوقی با سلاح گرم تیراندازی شد.

شیخ تصریح کرد: امیدوارم روند رسیدگی به این پرونده های جرائم مالی توسط در شهرداری و شورای شهر ایذه توسط دستگاه قضایی سرعت بیشتری بگیرد تا مردم در جریان وقایع موجود در شهرداری قرار بگیرند. مردم بدانند که در مبارزه با فساد و معرفی مفسدین تا نتیجه نهایی کوتاه نخواهیم آمد.


رد پای راننده یک نیسان آبی در حمله مسلحانه به خانه شهردار ایذه + عکس

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قرمزها بهترین خط دفاع نیستند و قهرمان می شوند / پرسپولیس در آستانه سنت شکنی در لیگ برتر!