پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع کامل نیست!


پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع کامل نیست!

اسکواد پرسپولیس در این هفته‌های پایانی به شکل عجیبی هر هفته یک نقص دارد.

به گزارش ورزش سه، با توجه به اینکه در سه هفته پایانی فصل لیگ برتر کورس قهرمانی سرخ‌ها با رقیب دیرینه خود به اوج حساسیت خواهد رسید، اوسمار ویرا به تمام بازیکنانش در تمام پست‌ها نیاز دارد اما به شکل عجیبی تیم او هر هفته یک نقص مهم داشته است.

پرسپولیس به شکل عجیبی هر هفته یا مصدوم می‌دهد یا محروم تا سرمربی برزیلی با تمام قوا در بازی‌های حساس پیش رو تیم خود آماده چیدن ترکیب و تعویض‌های دلخواه نباشد.

هر چند پرسپولیس به صورت کلی تیم پرمهره‌ای است و تقریبا در هر پست دو بازیکن کارگشا قابلیت حضور در ترکیب اصلی را دارند اما چنانچه همه بازیکنان در اختیار سرمربی باشند او برای چیدن بهترین ترکیب و اعمال بهترین تغییرات دست بازتری خواهد داشت.

2022913

بعد از اینکه دانیال اسماعیلی‌فر محروم شد، نوبت به امید عالیشاه رسید و بعد از او هم نوبت سروش رفیعی بود تا به خاطر محرومیت یک بازی تیمش را از دست بدهد. حالا هم نوبت سعید صادقی است که در سه بازی آخر فصل غایب باشد و با این شرایط اوسمار باید امیدوار باشد بازیکن دیگری را برای دیدار مقابل استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان از دست ندهد.

البته با توجه به حساسیت بیش از حد بازی‌های آخر فصل و طولانی شدن فصل هم احتمال محرومیت بازیکنان بیشتر می‌شود هم درصد مصدومیت آنها بالاتر می‌رود و گریزی از آن نیست اما برای اوسمار از دست دادن بازیکن بعدی می‌تواند واقعا مشکل ساز باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اسبقیان: واگذاری سرخابی‌ها هیچ مشکلی ندارد