ارزش دربی ریاض، معادل پنج کیلو طلا!


ارزش دربی ریاض، معادل پنج کیلو طلا!

ارزش بازیکنان دو تیم النصر و الهلال، معادل با پنج کیلو طلا است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال الهلال و النصر امشب در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف هم می‌روند. آبی پوشان قهرمانی خود را مسجل کرده‌اند و رونالدو به همراه یارانش تنها یک هدف را دنبال می‌کند و آن، تحمیل نخستین شکست فصل به الهلال است.

روزنامه الریاضیة، در گزارش جالبی، ارزش بازار بازیکنان دو تیم را با یکدیگر مقایسه کرده است که طبق آن، بازیکنان الهلال از نظر وب سایت ترنسفر مارکت، ارزشی معادل 264.6 میلیون دلار دارند که معادل با 3.355 کیلو طلا است!

در سمت مقابل نیز بازیکنان رقیب سنتی الهلال یعنی النصر، از نگاه ترنسفر مارکت دارای ارزش 156.8 میلیون دلاری هستند که این رقم معادل با 1.990 کیلو طلا است که روی هم رفته برابر با 5.345 کیلو طلا است که در نوع خود جالب توجه محسوب می‌شود.

2022912

این دربی شماره 102 میان الهلال و النصر در رقابت‌های لیگ است. در دیدارهای قبلی، الهلال موفق به کسب 41 پیروزی شده در حالیکه النصر در 30 بازی برنده از زمین خارج شده است. 30 مسابقه میان دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

به طور کلی، دو تیم تاکنون در 192 دیدار با هم روبرو شده‌اند که 77 پیروزی سهم الهلال بوده و النصر نیز در 62 مسابقه برنده از زمین خارج شده است. 53 بازی نیز با تساوی همراه بوده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟