نمی‌دانم آنها سقف بودجه را رعایت کرده‌اند یا نه؛ / مورایس جنگ با گل‌گهر را خیلی زود آغاز کرد


نمی‌دانم آنها سقف بودجه را رعایت کرده‌اند یا نه؛ / مورایس جنگ با گل‌گهر را خیلی زود آغاز کرد

ژوزه مورایس در نشست خبری پس از صعود سپاهان به نیمه نهایی گل‌گهری‌ها را از کنایه‌های خود بی نصیب نگذاشت.

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز گذشته برگزار شد و در یکی از مورد توجه‌ترین بازی‌های این مرحله طلایی پوشان اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان موفق به شکست یک بر صفر ملوان شدند.

در کنفرانس خبری 20 دقیقه‌ای این مسابقه و در آخرین دقایق نشست خبری خبرنگاری از مورایس درباره مصاف با گل گهر در نیمه نهایی پرسید که این مربی پرتغالی در واکنش به این سوال کنایه‌هایی را به حریف بعدی شاگردانش زد تا به نوعی جنگ را برای صعود به فینال از همین حالا آغاز کرده باشد.

مورایس در حرف‎‌های خود گل‌گهر را یکی از تیم‌هایی عنوان کرد که در ابتدای فصل از سپاهان شکایت کرده و در ادامه آنها را باشگاهی پولدار توصیف کرد و گفت که مشخص نیست سقف بودجه را رعایت کرده است یا نه. البته سرمربی سپاهان در بخشی از صحبت‌هایش به تمجید از کیفیت بازیکنان و مربی حریف هم پرداخت و تاکید داشت دیدار سختی برای صعود به فینال پیش روی آنها قرار دارد.

2022900

حرف‌های مورایس درباره گل‌گهر با این جملات بیان شد:« فکر می‌کنم گل‌گهر یکی از تیم‌هایی بود که از ما شکایت کرد و باعث شد یک امتیاز از دست بدهیم. البته بعد امتیاز برگشت. گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب است که خوب حقوق می‌دهند، نمی‌دانم حقوق‌هایشان در سقف بودجه بوده یا نه اما از نظر بودجه یک تیم پولدار است. این تیم بازیکنان خوبی و باکیفیت بالایی دارد. به عنوان مثال بازیکن اسپانیایی باکیفیتی که از لالیگا آمده است. آنها امروز ۵ بر صفر هوادار را بردند. فکر نمی‌کنم بازی ساده‌ای باشد. هرجایی که بازی برگزار شود، نیاز به حضور و حمایت هواداران داریم.»

نکته قابل توجه درباره مصاف گل گهر و سپاهان اینکه آنها در بازی مرحله یک چهارم نهایی میزبان بوده‌اند و برای تعیین میزبان مصاف آنها برای صعود به فینال قرعه کشی خواهد شد. بی‌شک بازی در نقش جهان یا ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر می‌تواند در نتیجه نهایی این مسابقه اثرگذار باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟