«فاتحان دریا» تقدیر از دلاورمردان نیروی دریایی است+ فیلم


مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ گفت: تواشیح و همخوانی «فاتحان دریا» به مناسبت سالگرد عملیات ۳۶۰ ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش و تقدیر از این دلاورمردان است.

رحیم قربانی در گفت و گو با خبرنگار معارف ایران اکونومیست گفت: همزمان با دهه کرامت و سالگرد عملیات ۳۶۰ ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اعضای گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) بسیج تهران با حضور در ناوشکن ملی دنا در آب های نیلگون خلیج فارس، ضمن تقدیر از فرماندهان و نیروهای ناوگروه ۸۶، به ضبط تصویری چندین اثر دینی، قرآنی و نیز ویژه نیروی دریایی ارتش در عرشه ناوشکن ملی دنا پرداختند.

این خادم قرآنی افزود: از جمله آثار تولیدی می توان به اثرهای اسماءالحسنی، دعای سلامتی امام زمان (عج)، دعای فرج، امام علی (ع)، ایران، پهلوانان و ناوگروه ۸۶ اشاره کرد که در اولین رونمایی از این آثار، اثر فاتحان دریا طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان رونمایی شد.

«فاتحان دریا» تقدیر از دلاورمردان نیروی دریایی است+ فیلم

تواشیح فاتحان دل با هنرنمایی گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) و به همت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ تولید شده است.

ناو گروه ۸۶ متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناو بندر مکران دارای نمایندگانی از ۲۹ استان کشور که ماموریت خود را از ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ آغاز کرد، ۳۰ اردیبهشت پارسال به کشور بازگشت.

این ناوگروه در طول انجام ماموریت خود چهار مرتبه از خط استوا عبور کرد و در مدت ماموریت در بندرهای بمبئی هندوستان، بندر جاکارتا، بندر ریودوژانیرو، بندر کیپ‌تاون و صلاله پهلوگیری و از تنگه مالاکا، ‌دریای سلبس، اقیانوس آرام، تنگه ماژلان، اقیانوس اطلس، اقیانوس هند و دریای عمان گذر کرد.

«فاتحان دریا» تقدیر از دلاورمردان نیروی دریایی است+ فیلم

این نخستین ناوگروه جمهوری اسلامی ایران بوده که با عبور از اقیانوس آرام اقدام به دور زدن کره زمین کرده و وارد قاره آمریکا شده که نشان دهنده توانمندی متخصصان داخلی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

رهبر معظم انقلاب در ۳۰ اردیبهشت سال گذشته در پیامی فرمود: به دلاورمردان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دریانوردی بزرگ و موفق آمیزشان را تبریک می‌گویم. عزیزان! به خانه خوش آمدید، موفق باشید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مشخصات دوربین پرچمدار قدرتمند شیائومی لو رفت!