افزایش ظرفیت تولید تایرهای موتوراسپرت «یوکوهاما» در ژاپن


افزایش ظرفیت تولید تایرهای موتوراسپرت «یوکوهاما» در ژاپن

یوکوهامای ژاپن برنامه خود را برای توسعه ظرفیت تولید تایرهایی که قرار است در رقابت‌های موتوراسپرت استفاده شود، در کارخانه میشیما واقع‌در شهر میشیما، استان شیزوئوکا اعلام کرد. 

این شرکت ژاپنی حدود ۳.۸میلیارد ین در خط جدیدی سرمایه‌گذاری خواهد کرد که تایرهای ۱۸‌اینچی و بزرگ‌تر تولید می‌کند و به این ترتیب ظرفیت کارخانه برای تایرهای موتوراسپورت را تا ۳۵‌درصد افزایش می‌دهد.

مراحل ساخت در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد و برنامه‌ریزی شده است که تولید در خط جدید اواخر سال ۲۰۲۶ آغاز شود و در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۷ به ظرفیت کامل برسد.

یوکوهاما توضیح داد درحال گسترش فروش تایرهای Advan با کارآیی بالا در بازار تایر خودروهای مخصوص اتومبیلرانی در ژاپن و سایر کشورهاست.

نتایج ارزیابی و رضایت بالا از تایرهای Advan در بازار منجر به افزایش شدید سفارش‌ها و باعث ایجاد انباشت سفارشات قابل‌توجهی شده است. بنابراین، این شرکت تصمیم گرفت برای پاسخگویی به تقاضای فعلی و روند پیشینی‌شده برای افزایش انتظار تقاضا در آینده ظرفیت تولید را گسترش دهد.

انتظار می‌رود افزایش ظرفیت از افزایش فروش تایرهای Advan، ازجمله Advan A۰۵۲ که نتایج عالی در بازار موتوراسپورت دریافت کرده است، حمایت کند.

ازسوی دیگر هم به دنبال گسترش برند تجاری جدید به‌نام Geolander برای خودروهای شاسی‌بلند و وانت، تایرهای زمستانی و تایرهای ۱۸ اینچی و بزرگ‌تر است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم