معرفی گوشی سامسونگ گلکسی F55 تا روز 7 خرداد ماه به تعویق افتاد


معرفی گوشی سامسونگ گلکسی F55 تا روز 7 خرداد ماه به تعویق افتادتوسط امیرکیوان گوهری / اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۳ / 2 دقیقه برای مطالعه بر اساس برنامه‌ریزی از پیش اعلام شده قرار بود دیروز سامسونگ از...

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی F55 تا روز 7 خرداد ماه به تعویق افتاد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

بر اساس برنامه‌ریزی از پیش اعلام شده قرار بود دیروز سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی F55 در بازار هندوستان رونمایی کند؛ اما اکنون معرفی این محصول به روز 27 مه (7 خرداد ماه) موکول شده است.

اما این موضوع مانع از انتشار فهرست مشخصات کامل گلکسی F55 در وبسایت رسمی سامسونگ نشده است. در این میان جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری گوشی تنها علامت سوال باقیمانده در ذهن مخاطبان محسوب می‌شود. گلکسی F55 مدل ری‌برند شده گلکسی C55 و گلکسی M55 خواهد بود. گلکسی C55 طی ماه گذشته در بازار چین عرضه شد و گلکسی M55 نیز هم‌اکنون در بازار هندوستان قابل دسترس است.

فهرست مشخصات کلیدی گوشی شامل یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام به‌همراه حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی گوشی از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

گلکسی F55 انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی دریافت خواهد کرد. همچنین سامسونگ تائید کرده که این گوشی از 4 به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل اندروید بهره‌مند شده و برای مدت 5 سال، پچ‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

گوشی جدید سری گلکسی F سامسونگ در دو مدل رنگی Raisin Black و Apricot Crush عرضه خواهد شد. هر دو مدل دارای پنل پشتی از جنس چرم گیاهی هستند.

شاخه هندی سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که این دستگاه با قیمت‌گذاری پایه 2×999 روپیه‌ عرضه خواهد شد. این موضوع بدان معناست که مدل 8/128 گیگابایتی گلکسی F55 در محدوده 20000 تا 29999 روپیه قیمت‌گذاری خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصویر زیبای آذرخش ELVES؛ حلقه‌ای سرخ بر فراز ایتالیا