چگونه تصاویر خود را از طریق برنامه پیام‌ها و ایمیل ارسال کنیم؟


چگونه تصاویر خود را از طریق برنامه پیام‌ها و ایمیل ارسال کنیم؟توسط فاطمه آهنگریان / اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۳ / 5 دقیقه برای مطالعه ما قصد داریم در این مطلب به سراغ ترفندهایی برویم که به شما کمک...

چگونه تصاویر خود را از طریق برنامه پیام‌ها و ایمیل ارسال کنیم؟
توسط / / 5 دقیقه برای مطالعه

ما قصد داریم در این مطلب به سراغ ترفندهایی برویم که به شما کمک می‌کنند تا در برنامه پیامک یا ایمیل تصویری را ارسال کنید. گوشی‌های هوشمند از قابلیت‌های فراوانی برخوردار هستند و همه روزه کاربران زیادی با استفاده از گوشی‌های اندروید یا آیفون خود برای تماس گرفتن، ارسال فیلم و ویدیو، جستجو در مرورگرها و غیره استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از این ویژگی‌ها که بسیار کاربردی بنظر می‌رسد، ارسال تصویر با برنامه پیامک یا ایمیل است. بسیاری از کاربران نمی‌دانند که چگونه باید با گوشی هوشمند اندرویدی یا آیفون خود در این برنامه‌ها عکس بفرستند. البته دانستن آن خیلی هم ضرورتی نخواهد داشت چرا که با وجود پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام و واتساپ، بیشتر افراد در این پلتفرم‌ها مشغول به فعالیت هستند.

همچنین امکان دارد بسته اینترنت شما تمام شده باشد ولی در عین حال در شرایط اضطراری قرار داشته باشید، بنابراین در این صورت باید برای ارسال تصویر از برنامه پیامک گوشی یا ایمیل استفاده کنید. خوب است بدانید که پیام‌های متنی به عنوان SMS و پیام‌های چند رسانه‌ای MMS هستند. هزینه ارسال تصاویر از این طریق چند برابر پیام متنی خواهد بود.

برای اینکه بتوانید از طریق MMS عکسی ارسال کنید، باید شما و فرد دریافت‌کننده این سرویس را فعال کرده باشد. همچنین حجم عکس‌ها نباید خیلی بالا باشد، پس حجم تمام عکس‌هایی که با دوربین گوشی گرفته‌اید را با استفاده از نرم‌افزارهای کاهش حجم عکس، کم کنید. در هر صورت بیایید در ادامه به سراغ بررسی این مراحل برویم و ترفندهای مختلف را به شما معرفی کنیم.

نحوه ارسال عکس در گوشی‌های هوشمند آیفون یا اندرویدی

شما می‌توانید تصویری را با گوشی اندرویدی یا آیفون خود در برنامه پیام‌ها ارسال کنید. برای این کار به شماره فرد دریافت‌کننده یا آدرس ایمیل او نیاز خواهید داشت. ما در ادامه مراحل انجام این کار را برای شما گردآوری کرده‌ایم:

این مطلب را نیز بخوانید: چگونه منطقه یا کشور خود را در گوگل پلی استور تغییر دهیم؟ + ارائه چند ترفند تضمینی

مرحله 1: وارد برنامه پیامک‌ها در گوشی اندرویدی خود شوید.

مرحله 2: روی آیکون پیام‌ها در پایین سمت راست بزنید. سپس نام دریافت‌کننده یا شماره فرد را در این بخش وارد کنید.

مرحله 3: روی آیکون گالری در پایین بزنید. در اینجا تصاویری را که می‌خواهید برای فرد مقابل ارسال کنید، انتخاب کرده و سپس روی آیکون فرستادن بزنید تا تصاویر ارسال شوند.

اگر می‌خواهید این عکس‌ها را برای چندین کاربر بفرستید، از روش پایین اقدام کنید:

مرحله 1: برای شروع وارد برنامه پیام‌ها در آیفون خود شوید.

مرحله 2: روی آیکون نوشتن در بالا سمت راست بزنید تا پیام جدیدی را بنویسید. سپس شماره موبایل یا نام مخاطب را در فیلد وارد کنید. همچنین می‌‌توانید در اینجا چندین مخاطب را انتخاب کنید.

مرحله 3: روی آیکون + در پایین سمت چپ بزنید و سپس تصاویر را انتخاب کنید.

مرحله 4: در بین تصاویر اخیر اسکرول کنید و سپس تصاویری را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید انتخاب کنید. سپس روی آیکون send بزنید تا تصاویر فرستاده شوند.

نحوه ارسال تصاویر از طریق ایمیل در اندروید

ارسال تصاویر از طریق برنامه ایمیل در اندروید یا آیفون اصلا کار سختی نیست و تنها باید آدرس ایمیل فردی که می‌خواهید عکس‌ها را برای او بفرستید داشته باشید. همچنین مهم نیست که از کدام برنامه ایمیل استفاده می‌کنید، چون به هر حال نحوه انجام این کار در تمام برنامه‌ها یکسان خواهد بود. برای انجام این کار، از مراحل پایین استفاده کنید:

مرحله 1: در ابتدا وارد برنامه گالری یا گوگل فوتوز گوشی خود شوید، سپس روی عکس‌هایی که می‌خواهید آنها را از طریق ایمیل ارسال کنید بزنید.

مرحله 2: روی آیکون به اشتراک‌گذاری بزنید.

مرحله 3: روی برنامه ایمیل موردنظر خود بزنید، که ما از جیمیل استفاده کرده‌ایم.

مرحله 4: در فیلد TO آدرس ایمیل دریافت‌کننده را وارد کنید. سپس آیکون فرستادن را در بالا بفشارید.

ارسال تصاویر با ایمیل در آیفون

شما می‌توانید به راحتی تصاویر دلخواه خود را از طریق ایمیل در آیفون برای کاربران موردنظرتان ارسال کنید؛ مراحل انجام این کار را در ادامه برای شما قرار دادیم:

مرحله 1: در ابتدا وارد برنامه تصاویر در گوشی آیفون خود شوید.

مرحله 2: روی دکمه select در بالا سمت راست بزنید، سپس عکس/ عکس‌هایی را که می‌خواهید ارسال کنید انتخاب کنید.

مرحله 3: روی آیکون share در پایین سمت چپ بزنید و سپس از منویی که باز می‌شود، برنامه Mail یا یک برنامه شخص ثالث را انتخاب کنید.

مرحله 4: هنگامی که برنامه ایمیل باز شد، آدرس ایمیل دریافت‌کننده را وارد کرده و سپس روی آیکون send بزنید.

این مطلب را نیز بخوانید: چگونه اطلاعات پزشکی خود را به گوشی‌های سامسونگ گلکسی اضافه کنیم؟

به همین راحتی توانستید تصاویر دلخواه خود را از طریق برنامه ایمیل یا پیام‌ها در گوشی اندرویدی یا آیفون خود ارسال کنید.

سخن پایانی

ما سعی کردیم که در این مقاله به سراغ ترفندهایی برای ارسال تصاویر از طریق برنامه ایمیل یا پیام‌ها برویم و به شما نشان دهیم که چگونه با گوشی اندرویدی یا آیفون خود عکس ارسال کنید. علاوه بر پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام و واتساپ، شما می‌توانید از طریق برنامه پیامک یا ایمیل نیز تصویر دلخواه خود را برای مخاطبتان بفرستید.

البته حواستان به حجم عکس‌های ارسالی در این برنامه‌ها باشد. چرا که حجم آنها نباید از میزان خاصی بیشتر باشد. برای مثال، در هنگام ارسال تصاویر با برنامه پیام‌ها باید در ابتدا حجم تصاویر را با برنامه کاهش حجم عکس، کم کنید. همچنین برای ارسال عکس در ایمیل، حجم آن نباید از 25 مگابایت بیشتر باشد.

البته باید قبل از انجام هر کاری، سرویس MMS را فعال کرده باشید، این سرویس برای ارسال عکس در برنامه پیام‌ها کاربرد دارد. علاوه بر آن، فرد دریافت‌کننده تصویر نیز باید این سرویس را در دستگاه خود فعال کرده باشد. این سرویس با SMS که تنها برای ارسال پیام‌های متنی کاربرد دارد، تفاوت خواهد داشت. همچنین هزینه ارسال عکس‌ها از این طریق بسیار بیشتر خواهد بود.

ما هر اطلاعاتی را که درباره فعال کردن این سیستم و نحوه ارسال تصاویر با ایمیل یا پیام‌ها در آیفون و اندروید نیاز دارید در این مقاله برای شما ارائه کردیم‌، امیدواریم که توانسته باشید با این ترفندها از طریق ایمیل یا پیام‌ها تصویر دلخواه خود را برای کاربر موردنظرتان ارسال کنید. در نهایت، نظر خود درباره این موضوع را با ما به اشتراک بگذارید و پاسخ سوالتتان در این حیطه را از ما جویا شوید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیس