رفع تداخل 75 درصد از اراضی کشاورزی کشور


رفع تداخل 75 درصد از اراضی کشاورزی کشور

رئیس سازمان امور اراضی کشور در سفر به استان مازندران با اشاره به اینکه پیش از دولت سیزدهم تنها ۱۱ درصد اراضی رفع تداخل و ۴ درصد سنددار شده بود، از رسیدن این رقم به ۷۵ درصد رفع تداخلات و ۵۳ درصد سند دار شدن اراضی، خبر داد.

به گزارش بورس‌نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی که به اتفاق وزیرجهادکشاورزی و همزمان با سفر هیات دولت به استان مازندران سفرکرده است در شهر سوادکوه ضمن بیان مطلب فوق، اظهارداشت: این میزان رفع تداخلات و سنددار شدن اراضی کشاورزی اهتمام دولت سیزدهم را نشان می‌دهد که ظرف مدت ۲ سال اخیر هم رفع تداخلات و هم سنددار کردن اراضی کشاورزی پیشرفت چشمگیری داشته است و توانسته رضایت مردم را فراهم کند.

همچنین رئیس سازمان امور اراضی کشور با بیان اینکه حمایت دولت سیزدهم از رفع تداخل اراضی می‌تواند به رونق تولید در راستای امنیت غذایی و توسعه پایدار کشاورزی در این بخش کمک کند، اظهار امیدواری کرد: با حمایت‌های دولت و مدیران پر تلاش استانی و همکاران سازمان امور اراضی کشور، شاهد رفع کامل تداخلات اراضی کشاورزی در کشور و به‌خصوص در استان مازندران باشیم.

افلاطونی بر لزوم همیاری و مشارکت مردم در رفع تداخلات اراضی در سواد کوه برای افزایش بهره‌وری و تولید پایدار محصولات کشاورزی تأکید کرد.

وی در ادامه سفر به استان مازندران از پایانه صادراتی روماک گستر در شهرستان جویبار استان مازندران که زمین مورد نیاز برای احداث این مجموعه و پایانه صادراتی بسته بندی میوه و سبزیجات به مساحت ۳۱ هکتار در شهرستان جویبار توسط سازمان امور اراضی کشور واگذار شده است، نیز بازدید کرد.

افلاطونی در این بازدید گفت: هدف این سفر بررسی میدانی مشکلات مردم و انتقال آن به وزیر جهاد کشاورزی است تا به صورت جدی پیگیری و رفع مشکلات مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تمام سیاست‌های اعمال شده در سازمان امور اراضی کشور در راستای حفاظت از زمین در جهت حمایت از تولید در راستای امنیت غذایی با مشارکت مردم در کشور است.

اشتراک گذاری :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ابتلای 86 هزار مددجوی کمیته امداد به بیماری‌های خاص/ کمک300 میلیارد تومانی امداد به این...