گودزیلای تایلندی بخاطر چاقی مرد + عکس


گودزیلای تایلندی بخاطر چاقی مرد + عکس

به گزارش رکنا،گودزیلای تایلندی در دامپزشکی کریستال‌پت، در حالی آخرین نفس‌های خود را کشید که دست کوچکش در دست صاحبش قرار داشت. خانواده‌ای که از این میمون نگهداری می‌کرد، از آن برای جلب...

به گزارش رکنا،گودزیلای تایلندی در دامپزشکی کریستال‌پت، در حالی آخرین نفس‌های خود را کشید که دست کوچکش در دست صاحبش قرار داشت.

6032818

خانواده‌ای که از این میمون نگهداری می‌کرد، از آن برای جلب مشتری به غرفه‌شان در بازار استفاده می‌کردند و اکنون به‌دلیل اینکه اجازه دادند این میمون بخت‌برگشته به انواع شیرینی‌ها و خوراکی‌های چرب اعتیاد پیدا کند و آنقدر چاق شود که سلامتی‌اش را از دست بدهد، مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

6032815

گردشگرهایی که در بازار با این میمون که جلیقه‌ای بامزه به تن داشت روبه‌رو می‌شدند، به او انواع خوراکی‌های مضر مانند انواع فست‌فود می‌دادند و این میمون در مدت زمان کمی چاق شد و وزن او به بیش از ۱۹ کیلوگرم رسید. متاسفانه این میمون توانایی لاغر شدن نداشت و گرفتار بیماری‌های ناشی از چاقی شد.

6032817

این نوع بوزینه‌ها معمولا در اسارت تا ۳۷ سالگی عمر می‌کنند. اما گودزیلا فقط ۶ سال عمر کرد. این میمون به دیابت، بیماری تیروئید و سندرم کوشینگ مبتلا شده بود که تمامی این بیماری‌ها در اثر مصرف انواع غذاهای ناسالم، شیرینی و شکلات و نوشیدنی‌های شیرین و قندی ایجاد شده بود. در واقع این میمون به‌دلیل مهربانی دیگران جانش را از دست داد.


گودزیلای تایلندی بخاطر چاقی مرد + عکس

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس تاسف آورترین عروس وداماد جهان ! / عروس مادرخوانده داماد بود !