قیمت خودرو 29 اردیبهشت 1403/ تارا 35 میلیون تومان ارزان شد


قیمت خودرو 29 اردیبهشت 1403/ تارا 35 میلیون تومان ارزان شد

قیمت خودرو امروز، شنبه، 29 اردیبهشت 1403 یکی از عمیق‌ترین رکودهای خود را تجربه می‌کند. حجم معاملات بازار به کمترین حد خود رسیده و حتی محبوب‌ترین محصولات بازار هم مشتری چندانی ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، شنبه، 29 اردیبهشت 1403 تغییر چندانی ندارد. تقریباً تمامی محصولات بازار داخلی و مونتاژی بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته معامله می‌شوند و بازار خودرو، یکی از عمیق‌ترین رکودهای سال اخیر خود را تجربه می‌کند.

از ابتدای روز جاری، نرخ ارز در بازار آزاد بازهم کاهشی گزارش می‌شود. طوری که نرخ دلار تا ساعات گذشته به کانال 58 هزار تومان رسیده و همین موضوع باعث شده تا سایر بازارهای موازی در رکودی عجیب فرو بروند.

با توجه به نرخ‌های اعلامی وب‌سایت ایران‌جیب، قیمت خودرو تغییر چندانی ندارد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی نیز از صبح امروز تغییر چندانی ندارد و در رکود کامل قرار گرفته‌اند.

کوییک S دنده‌ای یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی سایپاست که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده و با همان نرخ 416 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G استاندارد جزو معدود محصولات شرکت سایپا به شمار می‌رود که از ابتدای امروز تنها یک میلیون تومان ارزان‌تر شده و با 715 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس ELX سفارشی سدان محبوب ایران‌خودرو است که نسبت به روز گذشته سه میلیون تومان ارزان شده و با 706 میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V4 تنها محصول ایرانی بود که رکورددار افت قیمت در بازار داخلی‌ها است. این خودرو 35 میلیون تومان افت قیمت داشته و به کانال یک میلیارد و 40 میلیون تومان رسیده است.

خودرو داخلی1 (1)

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی به غیر از یک محصول، هیچ تغییری ندارد.

ریسپکت بهمن‌موتور یکی از سدان‌های مونتاژی این شرکت به شمار می‌رود که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با یک میلیارد و 446 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرایم یکی از کراس‌اوورهای محبوب بهمن‌موتور محسوب می‌شود. این خودرو نوسانی نسبت به روز گذشته نداشته و با همان نرخ یک میلیارد و 895 میلیون تومان معامله می‌شود.

لاماری ایما هیبرید تنها محصول بازار خودروهای خارجی است که اخیراً وارد بازار شده و 10 میلیون تومان افت قیمت دارد. این خودرو هم‌‍اکنون با دو میلیارد و 690 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تیگو 8 پرو هیبرید کراس‌اوور جدیدالورود مدیران‌خودرو و رقیب لاماری ایما هیبرید، نیز تغییری ندارد و با قیمت دو میلیارد و 980 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

خودرو خارجی2 (1)

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس های مرسدس بنز کلاس C جدید در چین فاش شد