افزایش سرعت اینترنت ثابت کشور در گزارش جدید اسپید تست


افزایش سرعت اینترنت ثابت کشور در گزارش جدید اسپید تست

وب‌سایت اسپید تست گزارش جدیدی از سرعت اینترنت در نقاط مختلف منتشر کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، گزارش جدیدی از وب‌سایت اسپید تست منتشر شده که به جزئیات مربوط به سرعت اینترنت در ایران می‌پردازد. در این گزارش به محتوای این بررسی جدید می‌پردازیم.

گزارش جدید اسپید تست منتشر شد

Screenshot_2

طبق این گزارش وضع عمومی اینترنت در ایران تغییری نکرده است. سرعت اینترنت موبایل در کشور با یک پله سقوط به رده هفتاد و ششم رسیده است. با استناد به گزارش جدید اسپید تست، سرعت دانلود اینترنت موبایل در کشور 35.66 مگابایت بر ثانیه و از طرفی سرعت آپلود 9.71 مگابایت بر ثانیه اندازه گرفته شده است.

افزایش سرعت اینترنت ثابت در کشور

بر اساس گزارش اخیر وب‌سایت اسپید تست، ایران همچنان در رتبه سابق خود حضور دارد اما سرعت دانلود اینترنت ثابت در کشور با افزایش نسبت به گذشته ثبت شده است. سرعت دانلود اینترنت ثابت 14.23 مگابایت بر ثانیه ارزیابی شده است.

گزارش اسپید تست یکی از معتبرترین ملاک‌های ارزیابی سرعت اینترنت در جهان است. آخرین گزارش وب‌سایت اسپید تست نشان می‌دهد قطر بیشترین سرعت اینترنت را در جهان به خود اختصاص داده است.

باید به انتظار نشست و دید نتیجه وعده‌های داده‌شده در مورد سرعت اینترنت به کجا خواهد رسید. تلاش همگانی مسئولان شرط پیشرفت و توسعه در حوزه‌های مختلف است. امید است نتیجه این تلاش‌ها به سمت‌وسوی مثبتی کشیده شود و با افزایش سرعت اینترنت در کشور، شاهد رشد و رونق کسب‌وکارهای دیجیتال باشیم. سرعت اینترنت در اکوسیستم دیجیتال کشور حیاتی‌ است. با اینترنت سریع بسیاری از فعالیت‌های عمومی با ضربان بالاتری انجام می‌شوند. سرعت اینترنت بسیار مساله مهمی‌ است.

افزایش سرعت اینترنت در کشور یک نشانه مثبت از نیل به سمت‌وسوی توسعه این اکوسیستم است. توسعه‌ای که به زیست بهتر و ساده‌تر مردم کمک می‌کند و سبب تسهیل بسیاری از امور می‌شود.

برای خواندن اخبار بیشتر در حوزه استارتاپ‌ها و اکوسیستم فناورانه کشور به صفحه اخبار استارتاپ تجارت‌نیوز سر بزنید.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صندوق کالایی - 1403/03/13