بالاخره یک بازیکن گلایه کرد؛/ ستاره سپاهان خشم هواداران را به جان خرید


بالاخره یک بازیکن گلایه کرد؛/ ستاره سپاهان خشم هواداران را به جان خرید

رامین رضائیان در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان به انتقاد از رفتار هواداران سپاهان در مصاف با نساجی مازندران پرداخت.

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در حالی سومین دیدار سال 1403 را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد که در دو بازی قبلی مقابل تراکتور در تبریز و صنعت نفت در آبادان موفق به کسب پیروزی نشده بود و با یک تساوی و یک شکست، شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر و بازگشتش به جمع مدعیان از دست رفت.

به همین دلیل وقتی سپاهان اولین بازی خانگی خود را مقابل نساجی در سال جدید در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرد، استقبال کمی از بازی به عمل آمده بود و همان هواداران کم‌شمار هم شعارهای تندی علیه مدیران باشگاه، ژوزه مورایس و همینطور بازیکنان تیم سر دادند که به‌طور کلی شکل مسابقه و عملکرد بازیکنان تیم را تحت تاثیر قرار داد.

این اتفاق در بازی بعدی خانگی سپاهان مقابل ذوب آهن هم ادامه پیدا کرد و شعارهای تند و زننده‌ای علیه مورایس و مدیران باشگاه سر داده شد.

این رفتار هواداران سبب سکوت چند هفته‌ای بازیکنان سپاهان شد و آنها در هیچ رسانه‌ای درباره اتفاقات پیرامون تیم صحبت نکردند. سرانجام این سکوت در ورزشگاه نقش جهان و پس از پیروزی طلایی پوشان مقابل ملوان در یک چهارم نهایی جام حذفی شکست و رامین رضائیان و محمد کریمی با خبرنگاران گفت‌وگو کردند.

نکته جالب توجه در میان حرف‌های رضائیان جایی بود که او به اتفاقات دیدار برابر نساجی بازگشت و از هواداران سپاهان به دلیل شعارها و رفتارشان گلایه کرد. البته او توضیح دیگری نداد و تاکید داشت که مشکلات درون خانوادگی باید در درون خانواده حل شود. او در اینباره گفت: «یک حرفی هم بود درباره بازی با نساجی مازندران. واقعا من ناراحت شده بودم. توقعات همیشه زیاد است، اما هیچ وقت من رسانه‌ای نکردم و هر چیزی بوده در خانواده خودمان بوده. هفته‌ها طول کشید تا این قضیه را در خودم حل کنم.»

این صحبت‌های شجاعانه رامین رضائیان در حالی مطرح شد که در شرایط این‌چنینی بازیکنان معمولا از مصاحبه فراری هستند تا حرف اشتباهی نزنند و خشم هواداران را به جان نخرند، اما ستاره ملی‌پوش طلایی پوشان اصفهانی با آگاهی از این خطر بالقوه اقدام به صحبت کرد تا تلاش خود را برای تصحیح یک رفتار و فرهنگ اشتباه انجام داده باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وینیسیوس رکورد تاریخی مسی را شکست