پایان باشکوه مهدی طارمی در لیگ پرتغال؛/ دل‌ربایی طارمی در آخرین بازی فصل (عکس)


پایان باشکوه مهدی طارمی در لیگ پرتغال؛/ دل‌ربایی طارمی در آخرین بازی فصل (عکس)

پورتو با درخشش ستاره ایرانی خود در دیدار پایانی لیگ برتر پرتغال به پیروزی ارزشمندی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از اینکه در دیدار هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال مقابل چاوز به ترکیب پورتو بازگشته و نمایش درخشانی داشت و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در مسابقه اخیرشان برابر بوآویشتا کار را از روی نیمکت آغاز کرد، اما با ورود به زمین سرنوشت تیمش را تغییر داد و یک اخراجی گرفت و گل سه امتیازی را در آخرین ثانیه زد ولی این عملکرد استثنایی هم او را در دیدار پایانی فصل به ترکیب اژدها برابر براگا نرساند.

ستاره ایرانی پورتو که انتظار داشت در مسابقه هفته پایانی فصل لیگ برتر پرتغال مقابل براگا که آخرین بازی او در این رقابت‌ها پیش از پیوستن به اینتر میلان بود، از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد و بدرخشد، به‌عنوان یار جانشین از دقیقه 76 به زمین آمد و مثل دو دیدار اخیرشان و مشابه با بیشتر بازی‌هایی که در این چهار سال برای پورتو داشت، مثمر ثمر ظاهر شد.

ویدئو: 333126

تیم فوتبال پورتو در شرایطی از ساعت 23 شنبه شب در ورزشگاه مونیسیپال مقابل براگای رده چهارمی قرار گرفت و حساس‌ترین بازی هفته سی و چهارم و پایانی فصل 24-2023 لیگ برتر پرتغال را برگزار کرد که کسب حتی یک امتیاز هم منجر به قطعی شدن رتبه سوم آنها می‌شد، اما در شبی که میزبان آنها برای رسیدن به برد و گرفتن جایگاه یاران طارمی تلاش می‌کرد، ستاره ایرانی توانست ورق را به سود تیمش برگرداند.

مهدی طارمی در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد و براگا هم یک اخراجی داده بود، در دقیقه 76 به زمین آمد و لحظاتی بعد مثمر ثمر کار کرد و تیمش را به گل رساند.

ستاره ایرانی پورتو که نشان داده در هفته‌های پایانی فصل دوباره به آرامش ذهنی و روزهای خوب خود رسیده، در دقیقه 84 پس از اینکه توپ را از اوستاکیو دریافت کرد، از میانه زمین براگا پاس در عمق فوق‌العاده‌ای به گالنو داد تا این بازیکن با شوت سرضرب و فنی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

2023532پاس در عمق دیدنی طارمی از بین دو مدافع براگا و در حالی که گالنو در آفساید نبود به این بازیکن رسید تا گل برتری پورتو به ثمر برسد.
2023530ستاره ایرانی پورتو در دقیقه 88 هم شانس ثبت یک پاس گل دیگر را داشت که ضربه آخر او بی‌دقت بود و توپ را به گلر براگا رساند.
2023529طارمی در دقیقه 1+90 قصد داشت با فرار از بین مدافعان براگا در موقعیت گلزنی قرار بگیرد که البته در آفساید بود و پاس در عمق هم به او داده نشد.

پاس گل دیدنی مهدی طارمی و گلزنی گالنو کاری کرد تا پورتو با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتند که این پیروزی را حفظ کرد و موفق شد فصل را با برتری، کسب 72 امتیاز و ایستادن در رتبه سوم جدول لیگ برتر پرتغال و سهمیه مرحله گروهی لیگ اروپا به پایان برساند.

مهدی طارمی در شرایطی آخرین بازی خود در لیگ برتر پرتغال را انجام داد که فصل 24-2023 را با انجام 23 بازی ثابت و تعویضی، 6 گل زده و 4 پاس گل به پایان رساند که البته آماری پایین‌تر نسبت به سالیان اخیرش در این کشور محسوب می‌شود.

ستاره ایرانی پورتو حالا خودش را آماده جدال حساس یکشنبه شب هفته آینده در فینال جام حذفی پرتغال مقابل اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ می‌کند و پس از آن هم راهی میلان می‌شود و قراردادش با اینتر را نهایی خواهد کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سوپرلیگ روی هوا: یووه به خانواده برگشت!