افشای تصویر منتسب به آیفون 16 که به گوشی‌های ارزان چینی شبیه است!


افشای تصویر منتسب به آیفون 16 که به گوشی‌های ارزان چینی شبیه است!

به تازگی تصویری از یک آیفون مرموز بر روی اینترنت منتشر شده است که بسیار واقعی به نظر می‌رسد. این گوشی دارای چیدمان دوربین افقی با دو دوربین است که باعث می‌شود اگر آن را واقعی فرض کنیم، مدل جدیدی از آیفون باشد. اپل معمولاً درباره توسعه...

به تازگی تصویری از یک آیفون مرموز بر روی اینترنت منتشر شده است که بسیار واقعی به نظر می‌رسد. این گوشی دارای چیدمان دوربین افقی با دو دوربین است که باعث می‌شود اگر آن را واقعی فرض کنیم، مدل جدیدی از آیفون باشد.

اپل معمولاً درباره توسعه محصولات خود بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کند و اجازه نمی‌دهد پیش از رونمایی رسمی تصاویر آنها لو برود. با این حال، گاهی شرکا یا تأمین‌کنندگان اپل باعث لو رفتن چیزهایی چون تصویر پنل جلویی گوشی، باتری، کاور یا حتی قاب پشتی می‌شوند.

آیا این آیفون 16 است؟

چندی قبل شاهد نمونه‌ای از این افشاگری‌ها بودیم و بر اساس آن انتظار می‌رود تولید انبوه صفحه‌نمایش آیفون ۱۶ و ۱۶ پرو از ماه ژوئن آغاز شود که نشان می‌دهد احتمالاً اپل مثل همیشه قصد دارد در ماه سپتامبر گوشی‌های جدید خود را معرفی کند.

به نظر می‌رسد امسال رخنه‌هایی در دیوار امنیتی ضخیم اپل به وجود آمده باشد، چراکه تصاویری از ماکت آیفون ۱۶ پرو مکس نیز منتشر شده است که می‌توان آن را واقعی دانست. این ماکت بیانگر افزایش اندازه مدل پرو مکس با سری ۱۶ بود.

مدل معمولی آیفون ۱۶

در تازه‌ترین این افشاگری‌ها، یک تصویر دیگر بر روی اینترنت قرار گرفته است که به نظر می‌رسد واقعی باشد. این تصویر یک آیفون معرفی نشده با دو دوربین را نشان می‌دهد که بیشتر با مدل معمولی آیفون ۱۶ هم‌خوانی دارد. در صورتی که این تصویر واقعی باشد، احتمالاً متعلق به ماکت آیفون ۱۶ باشد.

اگر تصویر افشا شده از ماکت آیفون ۱۶ واقعی باشد، اپل یک‌بار دیگر به طراحی افقی برای دوربین بازگشته که در نوع خود جالب است. آخرین بار اپل با آیفون ۱۲ از چنین طراحی استفاده کرده بود.

در همین رابطه بخوانید:

- آیفون 16 پرو اپل با صفحه نمایشی بهتر و روشن‌تر از راه می‌رسد
- تماشا کنید: اولین رندرها از گوشی آیفون 16 و یک شگفتانه متفاوت
- طراحی آیفون 16 پرو برق می‌زند

احتمالاً شما هم با دیدن این تصویر احساس می‌کنید یک جای کار می‌لنگد و بیشتر به گوشی‌های اندرویدی شباهت دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

استراتژی جدید AMD برای مقابله با مشکلات سیستمی: باگ پیدا کنید، 30,000 دلار جایزه بگیرید!