تصمیم عجیب نساجی: بلیت استقلال پنج برابر گران‌تر


تصمیم عجیب نساجی: بلیت استقلال پنج برابر گران‌تر

باشگاه نساجی بلیت جایگاه استقلال را پنج برابر گران‌تر از بلیت دیگر جایگاه‌ها تعیین کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و نساجی باید سه‌شنبه در دیداری حساس از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم بروند. آبی پوشان برای اینکه همچنان صدر جدول را حفظ کنند، در پی پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند.

بلیت فروشی این مسابقه نیز از دقایقی پیش آغاز شد و مطابق انتظار، حدود 10 درصد از ظرفیت استادیوم شهید وطنی قائمشهر در اختیار هواداران استقلال قرار گرفته که به نظر می‌رسد تعداد آن، کمتر از میزان بلیتی بود که اعلام شده بود در اختیار هواداران تیم مهمان قرار می‌گیرد.

2023571
2023572

اما نکته عجیب، تصمیم باشگاه نساجی برای افزایش پنج برابری قیمت بلیت جایگاه هواداران استقلال است. در شرایطی که برای این مسابقه چهار جایگاه برای فروش بلیت در نظر گرفته شده بود، قیمت بلیت‌های مربوط به هواداران میزبان 50 هزار تومان بوده ولی استقلالی‌ها برای حضور در ورزشگاه باید 250 هزار تومان هزینه کنند.

در واقع باشگاه نساجی تصمیم گرفته تا قیمت بلیت جایگاه هواداران استقلال را پنج برابر گران‌تر از جایگاه هواداران خودش تعیین کند. باید دید که باشگاه استقلال به این موضوع واکنشی نشان خواهد داد یا نه که البته به نظر می‌رسد تا آبی‌ها بخواهند عکس‌العملی به این موضوع داشته باشند، بلیت‌های باقی‌مانده به فروش برسد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هنرمندانی پرسپولیسی که دیشب به ورزشگاه رفتند (+تصاویر)