میاتوویچ:/ این ستاره بهترین هافبک رئال و تاریخ فوتبال است!


میاتوویچ:/ این ستاره بهترین هافبک رئال و تاریخ فوتبال است!

پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است که لوکا مودریچ بهترین هافبک تاریخ این باشگاه و تمام فوتبال است.

به گزارش "ورزش سه"، میاتوویچ یکی از بازیکنانی است که از جایگاه خاصی در تاریخ رئال مادرید برخوردار است و توانست گل پیروزی‌بخش این تیم را در فینال لیگ قهرمانان به ثمر برساند تا نامش را در تاریخ این باشگاه جاودانه کرده باشد.

او که تجربه بسیار زیادی از بازی در این تیم دارد در گفت‌وگو با Sportske درباره شرایط این تیم و کسب جام‌های مختلف اظهار داشت: «باید بگویم که رئال هیچ رازی ندارد. شما با هر شرایطی که به این باشگاه بیایید، متوجه می‌شوید که فقط با جام و قهرمانی می‌توانید در این جایگاه بمانید. هر سال بدون جام از سوی رئال و هوادارانش در واقع سالی فاجعه‌بار دیده می‌شود، شرایطی که در باشگاه‌های دیگر وجود ندارد.

شاید گاهی بعضی از افراد انتظار سقوط و افت رئال را داشتند اما این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد. بازیکنانی مانند فرناندو هیرو، رائول و کریستیانو رونالدو و کریم بنزما رفتند. مربیان یکی پس از دیگری آمدند و رفتند اما رئال همچنان در اوج است چون این شخصیت باشگاه است. این ویروس مادریدیستاست که به شما اجازه نمی‌دهد راضی باشید و مدام به دنبال تکرار موفقیت هستید.»

2023557

او در پاسخ به سوالی درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: «رئال تنها باشگاه بزرگ تاریخ است که هراس از شکست در فینال لیگ قهرمانان ندارد و از سال ۱۹۹۸ تا به حال در هر فینالی به میدان رفته برنده شده است. این کار از نظر آماری غیرممکن است اما بار دیگر باید بگویم که این رئال است. آنها قطعا مدعی اصلی قهرمانی هستند اما لیگ قهرمانان متفاوت است و آنها باید بسیار محتاطانه بازی کنند چون تیمی که به فینال رسیده مطمئنا رقیب بزرگی است.»

میاتوویچ درباره احتمال تمدید قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید اضافه کرد: «مودریچ مردی باورنکردنی در فوتبال و به عنوان یک آدم است. من مطمئنم که هیچکس از دوران ما نخواهد توانست به ۱۰ درصد از دستاوردهای او در رئال برسد. دوازده سال حضور در این تیم و فتح تمام افتخارات او واقعا دشوار است. او نقش فرعی هم نداشت، بلکه یکی از مهره‌های اصلی بود. او برای درخشش در این تیم جایزه توپ طلا را دریافت کرد که گویای همه چیز است.

2021927

او واقعا با تمام وجود به فوتبال متعهد است. برای مثال اکثر بازیکنان در فوتبال انگلیس، آلمان یا فرانسه را بهتر از هر استعدادیابی می‌شناسد. او واقعا مثل یک کامپیوتر است. حتی لیگ آمریکا و عربستان را هم تماشا می‌کند. هیچوقت در تعطیلات فیلم نمی‌بیند، بلکه فقط و فقط فوتبال. حرفه‌ای‌گری او شامل خوابیدن، خوردن، تمرین کردن و همه کارها در بهترین حالت است. مردم متعجب هستند که آیا می‌شود تا این سن در اوج ماند؟ بله، ممکن است اما فقط اگر لوکا مودریچ باشید. او خارق‌العاده است.

با توجه به سال‌های حضور او در رئال مادرید و جام‌هایی که به دست آورده و نگاهی که مردم به او دارند باید بگویم که مودریچ بدون شک بزرگ‌ترین هافبک تاریخ رئال مادرید است. هیچ حرفی در این زمینه نیست. این فقط نظر من نیست، بلکه نظر افراد زیادی است. فوتبال سلیقه‌ای است اما وقتی به معیارهای این بازی نگاه کنید دیگر جای شک و شبهه نمی‌ماند. مودریچ فقط بهترین هافبک رئال نیست چون رئال بزرگترین باشگاه دنیاست و بنابراین او هم بهترین هافبک تاریخ است.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نفرات برتر مسابقات موتوراندرو قهرمانی کشور