با تقدیر وزیر علوم مدیر روابط عمومی پارک گیلان کارشناس برتر شد


با تقدیر وزیر علوم مدیر روابط عمومی پارک گیلان کارشناس برتر شد

در مراسم اختتامیه جشنواره روابط عمومی و رسانه‌های برتر حوزه آموزش عالی (جهش)، از «سید مرتضی عبدالبقایی» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری گیلان به عنوان کارشناس فعال برتر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری تقدیر شد.به گزارش سینا،...

در مراسم اختتامیه جشنواره روابط عمومی و رسانه‌های برتر حوزه آموزش عالی (جهش)، از «سید مرتضی عبدالبقایی» مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری گیلان به عنوان کارشناس فعال برتر وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری تقدیر شد.

به گزارش سینا، مراسم اختتامیه جشنواره روابط عمومی و رسانه‌های برتر حوزه آموزش با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشکده فنی و حرفه‌ای دکتر شریعتی برگزار شد. در این مراسم روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس موفق به کسب رتبه برگزیده در بخش اینفوگرافی شد و مدیر روابط عمومی دانشگاه لوح تقدیر را از وزیرعلوم دریافت کرد.

دکتر محمدعلی زلفی گل در آیین بزرگداشت روز روابط عمومی و اختتامیه جشنواره دریچه (آثار برتر روابط عمومی ها و رسانه های حوزه آموزش عالی) در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی اظهار داشت: روابط عمومی ها در دانشگاه ها از جایگاه خاص خود برخوردار هستند، همه مدیران روابط عمومی و کارکنان همیشه با اعضای هیات رییسه دانشگاه ارتباط نزدیک دارند و رییس و معاونان دانشگاه راهی جز این ندارند که روابطشان با روابط عمومی حسنه باشد. اگر رییس دانشگاهی روابط قوی با روابط عمومی خود نداشته باشد، تلاش هایش بازخورد خوبی نخواهد داشت.

وی مهارت ارتباطی را از ویژگی های مدیران موفق روابط عمومی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی های آموزش عالی نقش راهبردی و راهبری دارند؛ نقش راهبردی به این خاطر که اهداف سازمانی را باید تبیین کنند و نقش راهبری به این خاطر که باید نسبت به معرفی سیاست ها ‌و قوانین و الگوهای مجموعه و سازمان خود کوشا باشند.

دکتر زلفی گل افزود: روابط عمومی های حوزه آموزش عالی با اخبار و تیترهای خود راهبرد دانشگاه ها و موسسات را جهت دهی می‌کند و می‌توانند امیدافرین و هویت ساز باشند، آنها علمدار جهاد امیدافرینی هستید به همین دلیل رییس دانشگاهی موفق است که برای روابط عمومی ها جایگاه خاصی قائل باشد.

وی در پاسخ درخواست مدیران روابط عمومی های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در مورد تخصیص نیم درصد بودجه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به روابط عمومی ها نیز گفت: این موضوع را دنبال می‌کنیم. پایه تشویقی برای یاوران علمی را نهایی کرده ایم و افرادی که در جشنواره دریچه رتبه آورده اند می توانند از این پایه تشویقی استفاده کنند.

وزیر علوم افزود: روابط عمومی ها باید با انعکاس واقعیت ها این دستاوردها را به مردم نشان دهند. عمده ترین ویژگی کسی که در روابط عمومی کار می کند، محبت ورزیدن است و باید با محبت افراد را به خود و اقدامات این واحد جلب کند.

گفتنی است: «سید مرتضی عبدالبقایی» مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوی گیلان در اجلاس سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر «شمسی‌پور» مدیرکل دفتر وزارتی و دکتر «آزاد» معاون روابط عمومی وزارت علوم برگزار شد، به عنوان کارشناس فعال معرفی ولوح تقدیری بخاطر این عنوان از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ایشان اهدا شد.
در متن این لوح آمده است: به بهانه فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی روابط عمومی، از تلاش و مساعی ارزنده شما به عنوان «کارشناس فعال» در این حوزه تشکر و قدردانی و از درگاه پروردگار متعال توفیقات روز افزون در ادامه مسیر خدمت به نظام آموزشی عالی مسالت می نمایم.

در این مراسم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ۶ نفر از خبرنگاران برگزیده و ۴۸ نفر از روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری تقدیر کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حاشیه نگاری روز اول مراسم 16 آذر / پوشش لحظه به لحظه اتفاقات مراسم روز دانشجو