تهران بارانی می‌شود


تهران بارانی می‌شود

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از بعد از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه (۱ تا ۳ خرداد) در بعضی ساعات بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق در استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر پایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، آسمان استان تهران طی دو روز آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات افزایش ابر، در پاره‌ای نقاط به‌ویژه ارتفاعات گاهی رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. امروز (۳۰ اردیبهشت) در نیمه جنوبی و بخش‌های غربی در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک مورد انتظار است.

از بعد از ظهر سه شنبه تا پنجشنبه (۱ تا ۳ خرداد) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و بارش تگرگ در پاره ای نواحی دور از انتظار نیست.

از امشب تا سه شنبه روند افزایش نسبی دما و چهارشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳۱ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها نیمه ابری و وزش باد شدید و گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (اول خردادماه) نیمه ابری، از بعد از ظهر ابری، وزش باد شدید، گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صدور هشدار زرد هواشناسی/احتمال رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید