سکوت هیئت مدیره پرسپولیس تا تغییرات احتمالی


سکوت هیئت مدیره پرسپولیس تا تغییرات احتمالی

با وجود اینکه هر روزط اخبار و شایعات مختلفی درباره بروز تغییرات در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود اما اعضای فعلی این هیئت در مورد تغییرات و سرنوشت خود سکوت کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، هیئت مدیره فعلی پرسپولیس که در حال حاضر یک جای خالی دارد و ناقص به نظر می‌رسد، دیروز تشکیل جلسه داد تا از اوسمار تقدیر کند و البته حرف‌های او را بشنود. در این میان جالب است که این ترکیب همچنان منتظر تغییرات است اما خبری از تغییرات نیست.

البته از ابتدا هم قرار بود تغییرات کلی بعد از پایان فصل جاری اعمال شود اما اینطور که معلوم است درویش، هم با این هیأت مدیره هم با هیأت مدیره بعدی کاملاً هماهنگ است و بعید به نظر می‌رسد او از سمتش کنار برود.

اعضای هیأت مدیره پرسپولیس در حال حاضر بی‌خیال هر آنچه درباره تغییرات به گوش می‌رسید، می‌گویند امور باشگاه را پیش می‌برند و با توجه به اینکه انجام هرگونه تغییر در بدنه مدیریتی باشگاه نیاز به تغییرات دارد، باید مقدماتش طی شود.

اعضای فعلی هیأت مدیره پرسپولیس کاملاً سکوت کرده‌اند و با اینکه احتمالاً پست خود را از دست بدهند، قصد مصاحبه ندارند و این‌گونه نمی‌خواهند در این شرایط حساس حاشیه‌ای ایجاد کرده و آرامش باشگاه و تیم را در موقعیت حساس کنونی به‌هم بریزند.

اعضای هیأت مدیره فعلی پرسپولیس می‌گویند هیچ خبری از تغییر و تحولات ندارند اما متعاقب هر آمدنی، رفتنی هم هست و هر وقت به آنها اعلام شود که مدیران جدیدی در راهند، از سمت خود کنار می‌روند تا اعضای منصوب کنسرسیوم بانکی در مسند کار قرار بگیرند و هر برنامه‌ای که صاحبان سهام برای باشگاه داشته باشند، پیش برود.

با این وجود آنها تا لحظه آخر حضورشان در بدنه مدیریتی باشگاه با رضا درویش کاملاً هماهنگ و همسو هستند و با توجه به رابطه خوبی که بین‌شان وجود دارد هر آنچه درباره امور اساسی و جاری باشگاه باشد را به مدیرعامل سپرده‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جریمه 50 میلیونی استقلال بابت «افراد غریبه»