در شب شکست سنگین مقابل نیوکسل؛ / بازی خداحافظی سامان قدوس برگزار شد


در شب شکست سنگین مقابل نیوکسل؛ / بازی خداحافظی سامان قدوس برگزار شد

هافبک ایرانی برنتفورد آخرین بازی خود برای این باشگاه را مقابل نیوکسل انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس پس از هفت مسابقه پیاپی دوری از ترکیب برنتفورد که حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی هم فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد و به طور کامل نیمکت نشین بود، امشب در آخرین بازی فصل لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکسل به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و آخرین بازی خود را برای این باشگاه انجام داد.

باشگاه برنتفورد که روز گذشته خبر از پایان همکاری با سامان قدوس داده بود، آخرین بار این بازیکن ایرانی را با پیراهن قرمز و سفید رنگ در دیدار هفته پایانی برابر نیوکسل در زمین دید و او از دقیقه 63 به کار گرفته شد.

تیم فوتبال برنتفورد از ساعت 18:30 امشب در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف نیوکسل رده هفتمی رفت تا یکی از دیدارهای هفته سی و هشتم و پایانی لیگ برتر انگلیس را انجام بدهد که در حضور تعویضی سامان قدوس با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد تا فصل را با 39 امتیاز و ایستادن در رده شانزدهم جدول به پایان ببرد.

1970965

سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد که چهار سال متوالی در این باشگاه عضویت داشته و همراه با زنبورها صعود به لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده بود، در این فصل 19 بازی انجام داد که یک گل هم به ثمر رساند.

ستاره خط میانی تیم ملی ایران پس از دوران درخشانی که در اوسترشوند سوئد و آمیان فرانسه داشت، تصمیم گرفت به انگلیس برود که در نخستین سال بازی برای برنتفورد فوق‌العاده ظاهر شد و نقش مهمی در صعودشان از چمپیونشیپ به لیگ برتر ایفا کرد ولی در لیگ جزیره اوضاع آنطور که باید و شاید برای او پیش نرفت.

قدوس در حالی آخرین بازی خود با پیراهن برنتفورد را مقابل نیوکسل انجام داد که سال گذشته هم در همین مقطع عنوان شد به طور قطعی از جمع زنبورها جدا می‌شود و حتی مراسم تجلیل و اهدای قاب پیراهن نمادین هم به او انجام گرفت، اما به یکباره و پس از عدم انتقال به دیگر باشگاه‌ها، به برنتفورد بازگشت و فصل 24-2023 را هم در همین تیم سپری کرد.

1970963

این لژیونر فوتبال ایران در نخستین سال بازی در لیگ برتر انگلیس 17 بار به میدان رفت که یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد ولی در فصل بعد طی 15 مسابقه نتوانست گلزنی کند و پاس گل بدهد تا اینکه در همین فصل اوضاع بهتری برای او رقم خورد.

قدوس که قبل از جام ملت‌های آسیا جایگاه ثابتی در برنتفورد به دست آورده و در 9 بازی متوالی در ترکیب قرار گرفته و در پست‌های دفاع راست، دفاع چپ، هافبک میانی و هجومی بازی کرده بود، در این فصل با انجام 19 بازی و یک گل زده به کارش پایان داد و با اتمام دیدار با نیوکسل از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.

1970966

با توجه به عملکرد سامان در فصل اخیر، بعید نیست او دوباره به سوئد یا فرانسه برگردد و مسیر جدیدی را دنبال کند؛ هرچند گفته می‌شود پیشنهادهای هلندی هم برای او وجود دارد که پاسخ مثبتی فعلا به هیچ‌کدام نداده است.

قدوس باید به زودی راهی ایران شود تا در اردوی تیم ملی هم شرکت کند و احتمالا پس از فیفا دی باشگاه بعدی را مشخص خواهد کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیراهن رئال را نپوشید/ شهردار اتلتیکویی مادرید زیر حرفش زد!