من زحمات جواد را دیده‌ام و صدرنشینی او شانسی نیست/ شهبازیان: امیدوارم نکونام به حواشی بی توجه باشد


من زحمات جواد را دیده‌ام و صدرنشینی او شانسی نیست/ شهبازیان: امیدوارم نکونام به حواشی بی توجه باشد

پیشکسوت استقلال می‌گوید که صدرنشینی نکونام با این تیم هرگز شانسی یا الکی نیست و حاصل تلاش فراوان است.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده و استقلال به همراه پرسپولیس، رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. در این میان نیز بحث‌های حاشیه‌ای زیادی به وجود آمده و صحبت‌هایی میان پیشکسوتان و مدیران دو تیم رد و بدل شده که بازتاب‌های زیادی داشته است.

علاوه بر بحث اشتباهات داوری، برگزاری بازی هفته آخر استقلال در دستگردی نیز یکی از سوژه‌های مورد بحث است. در همین خصوص با سبو شهبازیان پیشکسوت آبی‌ها به گفتگو پرداختیم که خود سابقه انجام بازی‌های متوالی را در استادیوم پاس قوامین دارد.

شهبازیان ابتدا درباره وضعیت استقلال گفت: ما سه فینال را پیش رو داریم و همه چیز هم دست خودمان است. امیدوارم در این سه دیدار نتایج خوبی کسب کنیم. فینال اولمان برابر نساجی است که بازی سنگینی خواهد بود، چون نساجی در این بازی میزبان است. امیدوارم که به نحو احسن بتوانیم امتیازات را جمع کنیم و یک قهرمانی را به هواداران عزیز هدیه بدهیم.

2023913

او در خصوص پیش بینی‌اش از نتیجه بازی با نساجی گفت: همانطور که گفتم دیدار سنگینی خواهد بود. بازی در قائمشهر برگزار می‌شود و این تیم جزو تیم‌های پایین جدول است و برای کسب امتیاز تلاش می‌کند. استقلال نیز با تمام قوا به میدان می‌رود. خدا را شکر بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و انشاالله که بتوانیم سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم.

وی در خصوص درخواست‌هایی که از مربیان استقلالی حاضر در نساجی و پیکان در خصوص تقابل با آبی‌ها شده است تا شرافتندانه و با تمام توان به میدان بروند و اینکه چرا این درخواست از رقبای پرسپولیس نمی‌شود، گفت: همان طور که سابقه و تاریخ استقلال نشان می‌دهد، مربیان و بازیکنانی که سابقه حضور در این تیم را داشته‌اند، سالم بازی کرده‌ و همواره دنبال انجام فوتبال پاک بوده اند. به هر حال مربیانی مانند آقایان عنایتی و الهامی با تیم‌های خودشان قرارداد دارند و می‌دانم که همیشه شرافتمندانه بازی می‌کنند. استقلال نیز با تمام قوا مقابل این‌ تیم‌ها قرار می‌گیرد. همیشه این مسائل حاشیه ای وجود دارد ولی من به آنها توجهی نمی‌کنم. فقط امیدوارم که کادرفنی و بازیکنان استقلال بتوانند تمرکز لازم را داشته باشند و به امید خدا در سه بازی باقیمانده با تمام قدرت به میدان برود. همه ما در هفته‌های باقیمانده از تیم و نکونام حمایت می کنیم.

شهبازیان در واکنش به اظهارات بادامکی و این ادعا که داوری‌ها به سود استقلال است نیز پاسخ داد: بازی‌های باقیمانده آنقدر مهم است که باید به حساسیت بازی و نتیجه آن فکر کنیم تا مسائل حاشیه‌ای. به هر حال داوران کار خودشان را انجام می‌دهند و این حرف‌ها نیز همیشه هست. داوران نیز انسان هستند و اشتباه می‌کنند. اینکه آنها بخواهند به سود یا به ضرر تیمی بگیرند را من به آن ورود نمی‌کنم. این چیز جالبی نیست که من بخواهم در مورد آن صحبت کنم. فقط امیدوارم که فوتبال زیبا ببینیم. اینکه بخواهند به سود تیمی بگیرند یا به ضرر باشگاه دیگری، اصلاً چنین چیزهایی وجود ندارد. من که چنین چیزهایی ندیده ام و انشاالله که تا آخر فصل نیز همین گونه باشد.

2023915

وی درباره عملکرد جواد نکونام در این فصل گفت: به هر حال آقای نکونام تجربه خوبی در عرصه مربیگری دارد. من با او بازی کرده و می‌دانم تجربه بالایی کسب کرده است. او تجربیات لازم را چه در دوران بازیگری و چه در عرصه مربیگری به دست آورده و پس از آن نیز بسیار خوب کار کرده است. من از نزدیک شاهد تمرینات جواد بوده ام. او از صبح تا شب در کمپ مرحوم حجازی تلاش و فعالیت می‌کند. جواد و دستیارانش به نحو احسن کارهایشان را انجام داده و حریفان را آنالیز می‌کنند. اینکه تیمی هفته‌ها در صدر جدول قرار بگیرد، شانسی یا الکی نیست. آنها مشکلات زیادی داشته‌اند ولی نکونام خیلی خوب از پس این چالش‌ها برآمده و می تواند چند سال دیگر در استقلال مانده و به موفقیت برسد. امیدوارم که این سه بازی نیز به خوبی انجام شود و نتایج لازم را کسب کنیم.

پیشکسوت آبی‌ها در خصوص واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس و تغییرات مدیریتی در این باشگاه نیز گفت: به هر حال تغییرات مدیریتی تصمیمی است که گرفته شده، ولی امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به سود باشگاه استقلال باشد. هر کسی که می‌آید برای موفقیت تلاش کند چرا که این تیم برای مردم است و مردم پشت این تیم هستند. امیدوارم کارهایی انجام شود تا دل هواداران شاد شده و استقلال مانند یکی از تیم‌های بزرگ مملکت فوتبال پاک را ارائه دهد، موضوعی که همیشه در تاریخ باشگاه وجود داشته و حتی زمانی که خود من در آکادمی مشغول فعالیت بودم این مسئله را به عینه دیدم. امیدوارم استقلال در ادامه و با هر مدیری، به دنبال ارائه یک بازی خوب باشد.

شهبازیان در پایان و در خصوص بحث‌های پیش آمده درباره مکان برگزاری دیدار هفته آخر استقلال برابر پیکان و شایعات انتقال این بازی از دستگردی به مکان دیگر (به مانند تغییر مکان دیدار پرسپولیس و پیکان به قزوین) نیز گفت: زمانی که بنده عضو باشگاه پاس بودم، در ورزشگاه دستگردی بارها به میدان رفتم،، چون ورزشگاه خانگی پاس بود. به هر حال ما فعلاً دو دیدار دیگر پیش رو داریم و پس از آن به مصاف پیکان خواهیم رفت. امیدوارم تصمیمی که گرفته می‌شود به سود هر دو تیم باشد. احساس من این است اگر این بازی حساس با حضور تماشاگر برگزار شود، بهتر است، چون به زیبایی مسابقه تلاش می‌کند. امیدوارم تصمیمی گرفته شود که هواداران نیز در این مسابقه حضور داشته باشند و از تماشای مسابقه لذت ببرند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

لیست خریدهای پرسپولیس فاش شد