انتشار عکس بازیکنان در تمرین ممنوع شد/ مخفی‌کاری جالب ساکت قبل از بازی با استقلال!


انتشار عکس بازیکنان در تمرین ممنوع شد/ مخفی‌کاری جالب ساکت قبل از بازی با استقلال!

باشگاه نساجی در اقدامی جالب هیچ تصویری از بازیکنانش در تمرین روز یکشنبه منتشر نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، بخش رسانه‌ای باشگاه نساجی اگرچه از تمرین روز یکشنبه این تیم تصاویر متعددی را منتشر کرده اما در این عکس‌ها هیچ یک از بازیکنان مشخص نیستند و همه تصاویر از اعضای کادر اجرایی، فنی و پزشکی و تدارکات انتخاب شده است.

نساجی خودش را برای مسابقه با استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر آماده می‌کند و با توجه به حساسیت بالای این بازی، ساکت الهامی سرمربی نماینده مازندران تصمیم گرفته تا هیچ تصویری از حرکات فنی بازیکنانش منتشر نشود.

2023911باشگاه نساجی از عضو تدارکات خود که مشغول آبپاشی زمین تمرین است هم عکس انتشار داده اما خبری از تصاویر بازیکنان در حال تمرین نیست!

الهامی که در گذشته هم قبل از بازی‌های مهم اجازه انتشار تصاویر از تمرینات شاگردانش را در آستانه مسابقات نداده بود، حالا این رویه را در نساجی هم قبل از بازی با استقلال در پیش گرفته است.

سرمربی نساجی قصد دارد با این کار نه تنها اجازه ندهد نفرات مورد نظرش از روی تصاویر مشخص نشود که شاگردانش نیز با آرامش بیشتری کار خود را جلو ببرند و آماده بازی مهم با استقلال تهران شوند.

اعضای تیم نساجی عصر روز یکشنبه بعد از انجام تمرین خود در تهران راهی مازندران شدند تا اردوی قبل از بازی خود را برپا کنند و برای مسابقه با استقلال آماده شوند.

2023910ساکت الهامی همه امور تیمش را زیر نظر گرفته و با جدیت خاص شاگردانش را آماده مسابقه حساس با استقلال می‌کند.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعتراض شدید ستاره پرسپولیسی به تخلف استقلال در بازی نساجی + سند