همه علیه منچسترسیتی: متقلب‌های خلافکار!


همه علیه منچسترسیتی: متقلب‌های خلافکار!

بسیاری از فوتبال‌دوستان واکنش‌های متفاوت و تندی به قهرمانی منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم و آخر لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد روبه‌روی وستهم به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد و برای چهارمین بار متوالی جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد.

شاگردان پپ گواردیولا با این قهرمانی توانستند از رکورد منچستریونایتد هم عبور کنند و نام‌شان را در تاریخ فوتبال انگلیس برای همیشه به ثبت برسانند اما بسیاری از هواداران سایر تیم‌ها در شبکه‌های اجتماعی اظهارات تندی را علیه این باشگاه و ۱۱۵ اتهامی که به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی به آنها وارد شده مطرح کردند.

2023792

یکی از آنها در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «مهم نیست که سیتی چند جام به دست آورد و چقدر موفق شود، آنها هرگز چیزی که واقعا به دنبالش هستند که احترام است را به دست نخواهند آورد. چنین چیزی به این دلیل است که همه می‌دانند آنها واقعا چه هستند و این تقلب است.»

کاربر دیگری در این باره اظهار داشت: «آنها با مرتکب شدن ۱۱۵ خلاف آبروی لیگ را برده‌اند و شما طوری جشن می‌گیرید که انگار این دستاوردی است که باید جشن گرفته شود؟ فساد، تقلب، هیچ احترامی برای شما در کار نخواهد بود!»

یکی دیگر از فوتبال‌دوستان هم اضافه کرد: «این واقعیت که هیچکس از چهار قهرمانی متوالی سیتی شگفت‌زده نشده است گویای همه چیز است. این ۱۱۵ اتهام باعث خواهد شد که آنها همیشه برابر اصالت قهرمانی و موفقیت‌های باشگاهی مانند منچستریونایتد دست پایین را داشته باشند.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟