آردا استعداد خالص و برادر کوچک ما/ خوسلو الماس درخشان رئال را معرفی کرد


آردا استعداد خالص و برادر کوچک ما/ خوسلو الماس درخشان رئال را معرفی کرد

خوسلو بعد از درخشش آردا گولر برابر ویارئال به شکلی ویژه از او ستایش کرد. خود او نیز دیروز برای رئال گلزنی کرد تا بار دیگر ارزش‌هایش را نشان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در تابستان گذشته به عنوان جانشین کریم بنزما به صورت قرضی جذب شد.

برای او 1.5 میلیون یورو پرداخت کردند و بسیاری معتقد بودند اگر فقط 10 گل بزند نیز عملکرد خوبی داشته ولی خوسلو که اغلب نیمکت‌نشین بوده، دیروز با گلی که به ویارئال زد، آمارش را به 17 گل رساند و در واقع هر 112 دقیقه یک گل زده است. رئالی‌ها هرگز دبل او برابر بایرن را فراموش نخواهند کرد.

2024036

خوسلو در مورد 17 گلی که به ثمر رسانده، گفت: «خیلی خوشحالم و باید بگویم هر گلی که با این پیراهن به ثمر رسانده‌ام، برایم خاص بوده است. برابر ویارئال هدفمان برد بود و دوست داشتم گلی که زدم باعث برد تیم شود ولی در هر صورت یک امتیاز برای تیم به همراه داشت.»

خوسلو پیامی هم برای هواداران در مورد فینال لیگ قهرمانان داشت: «به هواداران می‌گویم که به ما ایمان داشته باشند و مثل همیشه حمایت کنند. بدون آنها قطعا نمی‌توانستیم به فینال برسیم و این را در بازی برگشت برابر بایرن به وضوح حس کردیم. ما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا جام را بالای سر ببریم.»

2024014

از خوسلو در مورد درخشش آردا گولر نیز سوال شد و او پاسخ داد: «آردا یک استعداد خالص و الماسی است که ما در اختیار داریم. فکر می‌کنم در طول سال خیلی خوب از او مراقبت کرده‌ایم. او با مصدومیت پای راست فصل را شروع کرد و بدشانس بود اما اینجا همگی از او حمایت کرده‌ایم. ما طوری با او رفتار کرده‌ایم که گویی برادر کوچمان است، بالاتر از همه، او حالا به همه نشان داده که چه کیفیتی دارد و چرا همیشه از او تعریف می‌کردیم. آردا بسیار بهتر از این‌ها نیز خواهد شد.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیام تبریک مدیرعامل زنیت به آذربایجانی