ادرسون خط خورد؛ برمر و همبازی طارمی در لیست دوریوال/ 1+3 تغییر در لیست تیم ملی برزیل برای کوپا آمریکا


ادرسون خط خورد؛ برمر و همبازی طارمی در لیست دوریوال/ 1+3 تغییر در لیست تیم ملی برزیل برای کوپا آمریکا

لیست تیم ملی برزیل با 4 تغییر بسیار مهم روبه‌رو شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مسابقات کوپا آمریکا 2024 قرار است کمتر از یک ماه دیگر به میزبانی آمریکا آغاز شود، تیم ملی برزیل که مدتی پیش لیست اولیه خودش را اعلام کرده بود، امروز تغییرات خودش را از طریق صحبت‌هایی که دوریوال جونیور سرمربی برزیل در سایت فدراسیون این کشور داشت، اعلام کرد.
این تیم که قرار است دو بازی دوستانه قبلی از مسابقات این قاره داشته باشد، اکنون تمامی نفرات خود را مشخص کرده که اصلی‌ترین تغییر در لیست این تیم، مربوط به دروازه برزیل است.

2024010

ادرسون مورائس سنگربان برزیلی منچسترسیتی که در جریان دیدار هفته گذشته این تیم مقابل تاتنهام با کریستین رومرو برخورد شدیدی داشت و استخوان حدقه چشمش دچار شکستگی شد تا اکنون با اعلام رسمی سرمربی برزیل، رافائل دروازه‌بان سائوپائولو جایگزین او شد تا بدین ترتیب نخستین جامانده قطعی این تیم مشخص شود.

همچنین آنها که لیست اولیه خودشان را 23 نفره منتشر کرده بودند، اکنون با دعوت از گلیسون برمر مدافع برزیلی یوونتوس، ادرسون هافبک برزیلی آتالانتا و په په مهاجم جوان پورتو، لیستشان را به حد نصاب رساندند تا این تیم به‌زودی اردوی آماده‌سازی خودش را آغاز کند. این تیم در خرداد ماه دو بازی دوستانه با مکزیک و آمریکا برگزار خواهند کرد و پس از آن، با حضور در گروه D مسابقات با کلمبیا، کاستاریکا و پاراگوئه رقابت می‌کند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اتفاق جالب جشن رئال: جام به دست پلیس افتاد! (عکس)