پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی بمناسبت شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان


پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی بمناسبت شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان

«امروز ملت شریف ایران، داغدار فقدان سنگین شهادت رییس‌جمهور محبوب و جمعی از خادمان خود هستند؛ اما یاد و خاطره این شهدای عزیز در مسیر خدمت خالصانه به مردم هیچ‌گاه از ذهن و تاریخ این ملت پاک نخواهد شد.»

تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در شب میلاد امام رئوف، پاداش خدمت ماندگار او به آستان نورانی حضرت رضا (ع) و یک عمر مجاهدت بی‌وقفه در مسیر خدمت به اسلام و مردم است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد مروی روز دوشنبه در پیام تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی در حادثه بالگرد افزود: شهید آیت‌الله رئیسی با روحیه جهادی و تلاشی خستگی‌ناپذیر، عمر ارزشمند خویش را وقف خدمت به مردم و نظام مقدّس جمهوری اسلامی کرد.

وی بیان کرد: او نمونه‌ای برجسته از تربیت‌شدگان مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و شاگردی سرافراز برای امام عظیم الشأن (ره) و یاری دلسوز و با اخلاص برای رهبر معظّم انقلاب بود.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: امروز ملت شریف ایران، داغدار فقدان سنگین شهادت رییس‌جمهور محبوب و جمعی از خادمان خود هستند؛ اما یاد و خاطره این شهدای عزیز در مسیر خدمت خالصانه به مردم هیچ‌گاه از ذهن و تاریخ این ملت پاک نخواهد شد.

مروی نشان کرد: اینجانب در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج (ع)، با قلبی آکنده از اندوه فقدان رفیق دیرینه و صادق خود و جمعی از خادمان ملت بزرگ ایران، از خداوند متعال علو درجات آن شهیدان راه خدمت را مسألت داشته و سلامتی و طول عمر باعزت رهبریِ بزرگوار را که همواره با هدایت‌های داهیانه خود مایه آرامش ملت هستند، آرزومندم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دیدار سعید محمد با محسن رضایی