بازار طلا فردا باز است


رهبر انقلاب به دنبال جان باختن رئیس جمهوری و همراهان وی در سانحه سقوط...
رهبر انقلاب به دنبال جان باختن رئیس جمهوری و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد، پنج روز عزای عمومی اعلام کرده‌اند. با این حال، این به معنای تعطیلی ادارات و اصناف نیست. پیگیری تجارت‌نیوز از بازار طلای تهران و طلافروشی‌های منطقه کریمخان، حاکی از آن است که معاملات طلا و سکه، فردا طبق روال همیشه برقرار است.

به گزارش تجارت‌نیوز، میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، بعد از اتمام اولین جلسه هیات دولت در نبود ابراهیم رئیسی گفت: جلسه دیروز هیات دولت طبق برنامه قبلی در ساعت 15 برگزار و سه سناریو برای سانحه در نظر گرفته شد. نخست اینکه رئیس‌جمهوری به سلامت برگردد و اگر کسالتی هم باشد، مانعی برای انجام امور جاری در میان نباشد و حتی اگر حالت سوم هم رخ دهد، تعطیلی در کار نباشد.

او ادامه داد: همایش امروز بهره‌وری هم برگزار شد؛ چراکه خط مشی رئیس‌جمهوری این بود که حتی یک روز هم نباید کار مردم متوقف شود. حتی زمانی که رستم قاسمی فوت کرد بعد از انجام مراسم، جلسه هیات دولت برگزار شد.

لطیفی افزود: بنابراین در جلسه امروز هیات دولت که ساعت 7:30 برگزار شد، مقرر شد تعطیلی در کار نباشد و هیچ‌کس نباید کار را تعطیل کند.

بر همین اساس، فردا تمامی ادارات و اصناف و بورس تهران به فعالیت عادی خود ادامه خواهند داد. پیگیری تجارت‌نیوز از بازار طلای تهران نیز حاکی از تداوم دادوستدها در روز سه‌شنبه است.

خبرهای بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

به اشتراک گذاری
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته