فروش کراس اوور جدید Haval H3 در روسیه، مشخصات محصول جدید هاوال اعلام شد + عکس


فروش کراس اوور جدید Haval H3 در روسیه، مشخصات محصول جدید هاوال اعلام شد + عکس

فروش رسمی کراس‌اوور کامپکت هاوال H3 در روسیه آغاز شده است. این محصول جدید در سه تریم، با سیستم چرخش جلو یا چهارچرخ محرک در دسترس است. قیمت این خودرو از 2,599,000 تا 3,099,000 (28,667 تا 34,182 دلار) روبل متغیر است.یادآور می‌شود...

فروش رسمی کراس‌اوور کامپکت هاوال H3 در روسیه آغاز شده است. این محصول جدید در سه تریم، با سیستم چرخش جلو یا چهارچرخ محرک در دسترس است. قیمت این خودرو از 2,599,000 تا 3,099,000 (28,667 تا 34,182 دلار) روبل متغیر است.

یادآور می‌شود که کراس‌اوور هاوال H3 اولین مدل از شبکه نمایندگی جدید برند Haval با نام Pro بود. بعداً، محصولات "حرفه‌ای" دیگری نظیر کراس‌اوور‌ها و خودروهای آفرود چارچوب بلند نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد. در لیست محصولات آینده، مدل‌هایی چون Haval H5، H7 و نسل دوم H9 نیز دیده می‌شوند. تا پایان ماه جاری، 25 نمایندگی تخصصی هاوال Pro با خودروهای برتر در عملکرد آفرود در روسیه افتتاح خواهند شد.

مشخصات هاوال H3

Haval H3 جدید یک کراس‌اوور کامپکت با بدنه موnocoque است که بر پایه پلتفرم موردلی Lemon طراحی شده که در مدل‌های Jolion و Dargo نیز استفاده می‌شود. طراحی این محصول جدید در سبک رترو امروزی انجام گرفته و از ویژگی‌های آن می‌توان به چراغ‌های جلو بزرگ گرد و خطوط صاف بدنه اشاره کرد.

ابعاد Haval H3 عبارتند از: طول 4520 میلی‌متر، عرض 1875 میلی‌متر و ارتفاع 1745 میلی‌متر. فاصله محوری آن 2710 میلی‌متر است. این کراس‌اوور دارای سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون در جلو و چندلنگه در عقب با میل‌های کاهنده ارتعاش هیدرولیکی است. فاصله آن از سطح زمین 196 میلی‌متر است. کابین آن برای 5 سرنشین طراحی شده و گنجایش باک سوخت آن 55 لیتر است.

این خودرو تنها با یک موتور 1.5 لیتری همراه با یک گیربکس 7 سرعته رباتیزه دوکلاچه خشک به حرکت درمی‌آید. با این حال، خروجی این مجموعه انتقال قدرت بسته به نوع سیستم چرخش متفاوت است: در نسخه چرخ‌محرک جلو 143 اسب بخار و در نسخه چهارچرخ محرک 177 اسب بخار.

فروش کراس اوور جدید Haval H3 در روسیه، مشخصات محصول جدید هاوال اعلام شد + عکسکراس‌اوور هاوال H3

تریم‌ها و قیمت‌ها

در آغاز فروش، این کراس‌اوور در سه تریم ارائه می‌شود. نسخه Premium با قیمت 2,599,000 روبل فقط دارای سیستم انتقال نیرو به چرخ‌های جلو است. نسخه Tech+ این امکان را به مشتریان می‌دهد که بین سیستم چرخ‌محرک جلو با قیمت 2,849,000 روبل یا چهارچرخ محرک با 3,099,000 روبل یکی را انتخاب کنند.

به طور پیش‌فرض، این خودرو مجهز به گلگیرهای پلاستیکی، رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچی، با ریل سقفی و صفحه نمایش لمسی مرکزی و نمایشگر دیجیتالی هر کدام با قطر 12.3 اینچ است. برای رنگ بدنه نیز 4 گزینه سیاه کهکشانی، عقیق نجیب، انتراسیت خاکستری و توپاز نئون پیش‌بینی شده است.

تجهیزات هاوال H3

در تریم پایه، چراغ‌های کاملاً ال ای دی، صندلی‌های چرم مصنوعی منگنه‌دار، تهویه دوگانه اتوماتیک، سنسورهای پارک جلو و عقب، درب صندوق برقی، آینه‌های جانبی برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای از ابتدا در دسترس هستند.

علاوه بر این، پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان، سیستم تشخیص خستگی راننده، دوربین‌های پانوراما با قابلیت "کاپوت شفاف"، کروزکنترل، صندلی راننده برقی و سیستم صوتی 6 بلندگو نیز از دیگر امکانات پایه این خودرو هستند.

در تریم میانی، این کراس‌اوور دارای سانروف، شیشه‌های تیره عقب، حافظه تنظیمات صندلی راننده و صندلی برقی سرنشین جلو است. علاوه بر این، کروزکنترل تطبیقی، شارژر بی‌سیم 50 وات، سیستم‌های هوشمند کمک به راننده و سیستم صوتی 4D با 16 بلندگو که صندلی‌ها نیز با آن می‌لرزند از دیگر تجهیزات این تریم به شمار می‌روند.

تریم فول H3 نسبت به نسخه میانی، از موتور قوی‌تر و سیستم چهارچرخ محرک بهره می‌برد. به این ترتیب، 5 با حالت حرکت شامل "استاندارد"، "اقتصادی"، "اسپرت"، "برف" و "شن" مشخص است که پیش از عرضه این محصول جدید در بازار، آن را برای شرایط روسیه بهینه کرده‌اند. در نتیجه، این خودرو نه تنها دارای محافظت تقویت شده در برابر خوردگی است، بلکه امکانات اضافی دیگری نظیر مخزن بزرگتر مایع شیشه‌شوی، گرمکن فرمان، شیشه جلو، آینه‌های جانبی و صندلی‌های جلو و عقب نیز به آن اضافه شده است.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شاسی‌بلند استون 01 بایک، کپی بدون‌پروای چینی‌ها از دیفندر با چاشنی رنجرورر