پس از 423 روز هدایت بایرن/ خداحافظی توخل از بایرن با دوچرخه!


پس از 423 روز هدایت بایرن/ خداحافظی توخل از بایرن با دوچرخه!

توماس توخل دیروز با دوچرخه به محل برگزاری جشن خداحافظی خود از بایرن رفت که برای بسیاری جالب توجه بود.

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای بایرن بالاخره تمام شد. با وجود کسب مقام سوم در بوندسلیگا، جشنی از سوی باشگاه برگزار شد. دیروز در مونیخ و در رستوران کلاسیک Käf"er" یک دورهمی برگزار شد، هدف؟ خداحافظی با توخل.

باشگاه بعداً ویدیویی را منتشر کرد که در آن مکس ایبرل، مدیر ورزشی، با توماس توخل و تیم مربیگری‌اش خداحافظی می‌کند.

نکته جالب دورهمی حضور توخل با دوچرخه بود: در حالی که کینگزلی کومان با خودروی جدید فراری 380000 یورویی خود به جشن آمده بود، توخل شاد و خندان با دوچرخه خود را رساند. بعد از جشن هم ساده و با آسودگی رفت. توخل در نزدیکی رستوران در همان منطقه (بوگنهاوزن) زندگی می‌کند و تنها مهمانی بود که با ماشین به آنجا نرفت.

2024118

در آخرین بازی خانگی مقابل وولفسبورگ، سران باشگاه پس از مشورت با مربی اخراجی تصمیم گرفتند خداحافظی نکنند.

گوینده ورزشگاه، استفان لمان، یک هفته پیش گفت: «اجازه دهید یک چیز خیلی مختصر بگویم. ما هنوز از تیم مربیگری خود خداحافظی نکرده‌ایم. فصل هنوز تمام نشده است. امروز با وولفسبورگ و هفته بعد با هوفنهایم بازی می‌کنیم. ما می‌خواهیم دوم شویم.»

اما دلیل واقعی چه بود: مذاکرات در پس زمینه در جریان بود. مدیران بایرن، ایبرل و کریستوف فروند می‌خواستند توخل را متقاعد کنند تا پس از پایان فصل در باشگاه بماند.

2024119

این در حالی است که مدیر عامل، یان کریستین دریسن، در 21 فوریه اعلام کرده بود که راهشان را از توخل جدا می‌کنند. در نهایت، توافق نشد و توخل هم از بایرن رفت.

مکس ایبرل در این ضیافت سخنرانی‌ کرد و در صحبت‌هایش رسما با ‌‏توخل خداحافظی کرده و برای او آرزوی موفقیت کرد. مدیر ورزشی ‌‏بایرن سپس یک دسته گل و یک تخته شاسی از عکس‌های دوران ‌‏توخل در بایرن مونیخ به این مربی هدیه داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟