نگاه‌ها به آزادی، دستگردی و ومبلی؛/ جشن قهرمانی لیگ برتر همزمان با فینال چمپیونزلیگ!


نگاه‌ها به آزادی، دستگردی و ومبلی؛/ جشن قهرمانی لیگ برتر همزمان با فینال چمپیونزلیگ!

زمانبندی سازمان لیگ یک نکته عجیب را در خود دارد: همزمانی برگزاری هفته پایانی لیگ برتر با فینال لیگ قهرمانان اروپا.

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش برنامه جدید برای سه هفته پایانی لیگ برتر در حالی اعلام شد که بر این اساس روزهای چهارم، هشتم و دوازدهم خرداد ماه به عنوان زمان برگزاری همزمان مسابقات لیگ برتر اعلام شدند.

نکته مهم اینکه باتوجه به اختلاف یک امتیازی بین پرسپولیس و استقلال، احتمالا جنگ قهرمانی سرخابی‌ها به هفته پایانی کشیده خواهد شد؛ جایی که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و استقلال در فاصله مکانی کوتاه به میزبانی استادیوم دستگردی، رودرروی پیکان قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که بر اساس اعلام سازمان لیگ، تمام مسابقات در ساعت هشت شب برگزار خواهد شد. به عبارتی تمام بازی‌ها احتمالا تا ساعت ده شب به پایان خواهند رسید و در یک ورزشگاه جشن قهرمانی برپا خواهد شد که معمولا حدود یک تا دو ساعت به طول می‌انجامد و هواداران را تا بامداد روز بعدی پای تلویزیون میخکوب می‌کند، البته اگر به شرطی که آنها طرفدار رئال مادرید یا دورتموند نباشند!

طبق برنامه از پیش تنظیم شده یوفا، دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های دورتموند و رئال مادرید روز دوازدهم خرداد ماه از ساعت 22:30 در استادیوم ومبلی برگزار خواهد شد.

به عبارتی اگر طرفدار تیم قهرمان یا هوادار یکی از این دو تیم اروپایی باشید، با یک انتخاب بسیار دشوار مواجه خواهید شد: تماشای جشن قهرمانی تیم محبوب یا دیدن بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا؟


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟