صبح پنجشنبه؛ تشیع شهید جمهور در خراسان‌جنوبی


صبح پنجشنبه؛ تشیع شهید جمهور در خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: مکاتبه‌ای که با امضای نماینده ولی فقیه ارسال و با پیگیری صورت گرفته پذیرفتند صبح پنج شنبه در مرکز استان شاهد تشییع عزیزمان سرباز ولایت خادم الرضا باشیم.

به گزارش مشرق، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی دوشنبه ۳۱ اردیبهشت در مراسم سوگواری شهید خدمت در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفت ۵ برنامه محوری و ۴ برنامه محوری هرشب در مرکز استان با هماهنگی ائمه جمعه و فرمانداران در سطح شهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امروز شاهد مراجعات مردمی بودیم و درخواست‌هایی را مردم داشتند علاوه که تشیع شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی علاوه بر شهرهای تبریز، قم، تهران و مشهد که تشیع می‌شود در مرکز خراسان‌جنوبی نیزشاهد تشییع شهید جمهور باشیم.

قناعت افزود: با مکاتبه‌ایی که با امضای نماینده ولی فقیه ارسال و با پیگیری صورت گرفته پذیرفتند صبح پنج شنبه در مرکز استان شاهد تشیع عزیزمان سرباز ولایت خادم الرضا(ع) باشیم و جزئیات آن در اولین فرصت در جراید و صدا سیما استان اعلام خواهد شد.

استاندار بیان کرد: انتظار می‌رود خراسان جنوبی که در ۱۵ شهریور در همین مکان شاهد سخنرانی این فرد بودیم و خالصانه سخنرانی کرد و در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به عنوان نماینده خبرگان این استان شاهد افزایش آرا نسبت به ۸ سال قبل بودیم و این عشق و ارادت نسبت به آیت الله رئیسی بود .

وی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی همیشه پیگیر کارهای استان بود و این شهید در حین خدمت، کار و تلاش به شهادت رسید.

قناعت گفت: طبق فرمایش حضرت آقا کار رو به جلو است و وقفه ایجاد نمی‌شود نگران نباشید و هیچ خدشه‌ای ایجاد نخواهد شد و این کشور صاحب دارد و با انسجام و وحدت جدیدی نظام ایجاد خواهد شد و جای نگرانی در روند کار نخواهد بود و با انگیزه بیشتر کارها انجام خواهد شد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم | چرا پلیس سفیر انگلیس را دستگیر کرد؟